2010. június 24., csütörtök

62.

62. tali - 2010.06.18.p. este - 2010.06.23.sze.

18.p: munka után Lizihez, kijött elém, vetünk pár dolgot a nyaraláshoz a Pennyben (1000 Ft)
volt kismacska (Alberto Bendegúz)

19.szo: koraival mentünk, reggel Lizinek szolgálat (ima), t.gyűlésen nem maradtunk - Gyuri "feloldott" minket ezzel kapcsolatban + mondta: evangelizációs ifi tábort szervez
- reggel nevettünk az állomásra érve: "Itt van mini abc?"... "Kellene WC?"

20.v: vettünk nyaraláshoz dolgokat a Pennyben (2000 Ft), volt akciósan Dolmio (3db együtt 999 Ft - asszem).
Gináéktól elkértük Lizi táskáját, ültem az új Toyota Starletben a kormánynál, kaptunk 5000 Ft-ot.
Ma már nem volt meg a Béni - kerestük jó sokat.
Pakolásztunk.
Este megnéztük a Róka és a gyerek c. filmet --> lényege: szabadság meghagyása fontos.

21.h: 4:30-kor keltünk, pakolásztunk. 6-os busszal mentünk, ücsiből vettünk jegyeket 4000 Ft (3985 Ft, 15 Ft-ot visszakaptunk).
6:47-kor vonat indult, 8:21-ig mentünk vele. Lizi aludt a vonaton, sümegi vár vonatból. Esett az eső. Megérkeztünk. Elején nem találtuk a kék Suzukit, de aztán igen. Odaértünk: Hegyalja út 56. (asszem).
Az elején nem tudtuk kezelni a helyzetet. Imádkoztunk. Lizi aludt.
Csináltam ebédet: rizs + zöldséges konzerv + stb.
Nem volt jó a bojler, ezért nem volt melegvíz. Melegítettünk vizet, ezzel mosakodtunk.
Este beszélgetés - reccsenés, tojáslámpa felkapcsolt, megíjedtünk, utána féltünk, imádkoztunk, naggyából megnyugodtunk, lámpa mellett aludtunk.

22.k: Csináltam reggelit: kása (zabpehely, tejpor, müzli, barnacukor, tönkölydara).
Elmentünk a Balatonra - 2-es fokú viharjelzés volt, kimentünk a mólóhoz. Vettünk 4 képeslapot: 4x50 Ft. Visszafelé Coop-os boltban vettünk 2x1,5 l ásványvizet, zsepit, aktiviát, perecet, magos kiflit). Fénykép törlésről beszélgetés (visszaérkezve átnéztük a fotókat és törölgettünk).
Ebédet csináltam: tészta vegyesen + Dolmio.
Lizi haját megmostuk.
Este: vágyódás, Lizinek beszéltem róla, Lizi megengedte, lemondtam róla --> többet jelentett amit mondott, mintha tettük volna (miattam nem, én érdekemben).
Este nem tudtam jól aludni - béna volt az ágy (rugós, régi, egyenetlen).

23.sze: Sokáig aludt Lizi (kb 9). Csináltam reggelit + "lélekmelegítő italt" a Nyuszimnak - Lizinek sokat jelentett.
Ima - jobban lettem.
Jobb idő lett. Pakolászás, takarítgatás. Elindultunk sétálni, felfelé mentünk az erdőbe. Volt kilátás - kitartó séta után. Ölelgetés :) Visszaérkezés 35 perc alatt.
Kullancsvizsgálat. :) Nem írok le mindent ;) De nem volt semmi.
Fura alattomos rovar támadott minket, 2db is (talán esőthozó pőcsik lehetett, a könyvben a leírás és a kép alapján) - Lizi sikoltás. Kiraktuk őket. Bogár Lizi hajában - ártalmatlan (szegény Lizi megíjedt).
Ebéd - maradt elég előző napról, nem csináltunk külön.
Pakolászás.
Jöttek értünk.
Vasútállomás - Sáron Nárcisza (zene).
Békés vonatozás. Ukk: fényképezkedés. Másik vonat: fénykép, video, képeslap írás.. Hamar megérkeztünk.. Cell: mindkettőnk vonata bent volt, gyors puszi..
Hazaértünk (7-8 között), rövid telefonálás, külön ima.

Sokminden volt... Sokat jelentett mindkettőnknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése