2014. február 18., kedd

39. Karolin találka, Budapest (febr. 15.szo - 16.v)

2014.02.15.szo - 16.v -ig volt a 39. találkozónk, most Budapesten :)
Reggel mentem, "köki"-n találkoztunk, kb 8:30-kor. Meglátogattuk Dani bácsiékat. Előtte még leültünk egy plaza féleségben, és összeállítottuk az ajándékot :) Hú, kb fél óráig tartott :D ...így egy kicsit késtünk, de nem volt gond.
Kb du. 5-ig maradtunk. Aztán elindultunk a koli felé, át a parkon, amiről beszéltük, hogy visszafelé megnézzük. Ez a séta rövidebb volt, mert közelebb volt, mint a vasútállomás. Vettem napi jegyet :) Séta közben beszélgettünk dolgokról :) Jó volt megbeszélni azt a bizonyos dolgot, mert kiderült, hogy kb hasonlóan gondolkodunk a dologról (amit az albérletes gondolat felvetett). :)
Megérkeztünk a koliba, kb 1-2 órát maradtam. Kaptam levelet :) :) :) :) Jó volt az ige rajta :) :) :) :) Volt benne fénykép is :) :) :) :) (én is szeretlek) :)
Utaztam az öcsémhez. Kicsit várni kellett a buszra, hétvégén kicsit ritkábban jár. Megismertem a tesóm albérletét :) Vacsiztam, elköszöntem Kedvesemtől, este még beszélgettem öcsémmel, aztán aludtam.

Vasárnap reggel felkeltem kb 7 körül. Reggel 9:40 körül érkezett Karolin :) Megismerkedtek egymással (Karolin és az öcsém) :) Először találkoztak :)
Beszélgettünk, rendeltünk pizzát :) - első pizza rendelésem volt :) Volt akció, 2 ugyan olyan esetén 1 áráért lehetett 2-t rendelni. Jól is laktunk vele, még maradt is 3 szelet. Finom volt :) (előre be volt szeletelve - "perforálva", egy pizza 8 részre)
Aztán elvoltunk még, és du. 2 körül indultunk el. A koliba mentünk, még pár órát ott tudtam lenni. Olvastunk Kis Zarándokot is :) Meg beszélgettünk.. Aztán elindultam.. Elhoztam az edényszárítót :) Vittem csíráztatót (előző nap odaadtam már).
Elindultam jó időben a vonatra. De még maradt 20 perc, így kb még 10 perc ottmaradás belefér. Az állomáson láttam olyat, hogy 300 Ft minden könyv. Vettem egy Gerinc ABC - Gyógyulás otthon c. könyvet. Hazafelé a vonaton ezt olvasgattam :)

Ez volt a 2. alkalom, hogy pesten voltunk 2 egymás utáni napon. Az első a cserkészes szervezős alkalom volt.
Megint ettünk Győri édest :) :) (más lesz a neve, legközelebb már lehet, hogy nem ez lesz írva a csomagolására)
4 hét telt el azóta... :)
A virágföldről elfeledkeztünk...
Karolin sáfránya szépen nő, már túlhaladta a fogpiszkálót :)
Még azt szeretném Karolinnak mondani, hogy tetszik, hogy Te is ültetgetsz :) (puszi) :)
Ezek jutottak most eszembe - volt még valami?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése