2014. szeptember 22., hétfő

68. Karolin találka, Dorog (2014. szeptember 19-21.)

68. találkozónk, Dorog, 2014. szeptember 19-21. (p-v)

Péntek:
Találtam alaplapot a régi notebookomhoz. (kérdés, hogy megvegyük-e, és hogyan oldjuk meg a szállítást)
Munka után mentem busszal. Ő is jött busszal. Az IBUSZ-nál találkoztunk :)
Láttuk az átalakított konyhát. Főzőlap - vigyázni rá, nehogy karcos legyen.
Kevés volt a fogkrémünk :)

Szombat:
Szombatiskolán Karolin hozzászólt olyat, ami a BOK-ban volt :-)
Jó volt az igehirdetés (Bácsi ...): Péter... lángolás... lehűlés... újra megtérés.
Délután pihentünk. Elvoltunk :) Aztán inkább sétáltunk :) Egy jó nagyot sétáltunk... Megnéztük a régi sulit (középiskola), műv. házat (Muki), dorogi bánya emlékművet, felújított vasútállomást. Láttunk melléknapot, "üres csíkot" az égen (talán kondenzcsík árnyéka lehetett), fotózgattunk néhányat. Naplemente után értünk vissza.
Karolin kicsit meg volt fázva :(
Este néztünk párkapcsolatos videót :)

Vasárnap:
Sokáig aludtunk. Punnyadós nap volt. Nem mentünk moziba. (terveztük, hogy megnézzük "Az emlékek őre" filmet)
Megvan az első karc a főzőlapon - szerencsére nem mi voltunk.
Új fogkefe :)
Elvoltunk :)
3-ig maradtam, tempóztam a buszhoz, időben odaértem.
A buszmegállóban ráléptem egy csigára :-(
5 perccel előbb jött csak a busz, és kb 5 percig tartott a felszállás, tehát menetrend szerint indult. Picit beszéltünk még a buszmegállóban és a buszon.
Aztán vonatoztam. Komáromban voltam a Tescoban. Amikor az állomásra értem, volt egy zápor. Vonatoztam. Leszálltam. Buszoztam, közben telefonáltunk hazaérésig.
Este még beszélgettünk kicsit és imádkoztunk.
Szeretem Karolint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése