2014. december 15., hétfő

80. Karolin találka, Győr (2014. december 12-15.)

80. találkánk, Győr, 2014. december 12. péntek - 15. hétfő :)

Előző héten rendeltünk gyűrűket :) Most hétfőn 11 óra körül ki lett fizetve :) Hét vége felé valószínűleg meg lesz :)

Karolin hozta a könyvet, amit vettünk: Gary Chapman: Maradjunk (akciós volt a Libriben) :)
Szombaton nem volt Dénes, mi voltunk az erősítőnél és vettük fel a hanganyagot :)
Krumplis ételt ettünk, zöldség golyókkal, meg egyéb dolgokkal. Karolin hozott sajtot, gyümölcslevet (Spáros ananászos 100%-os, egész jó) :)
Jó volt együtt lenni... olyan természetes, vagy hogyan is fogalmazzak. Valahogy úgy érzem, hogy alapvető dolog, hogy Karolin velem van :) Még 35 nap és közelebb leszünk egymáshoz :) És 104 nap múlva még közelebb :) :)
Péntek este hívott a gyűrűs, ma hétfőn hívtam vissza, mert akkor még hívott egyszer, csak akkor nem vettem észre.
Szombat este próbáltunk nézni filmet: Visszatérés Óz birodalmába (asszem ez volt a címe), de kicsit fura volt, abbahagytuk... aztán a HTTYD2-t kezdtük el, de az meg kb 10:20 körül leállt... kicsit ez is fura volt. Végül mentünk aludni :) (aznap imádkoztunk bölcsességért, hogy időben lefeküdjünk - így sikerül [hogy leállt a film]) :)
Vasárnap néztünk Micimackót evés közben :)
Vasárnap estefelé hanganyagot próbáltam leszedni egy CD-ról, amit Karolin talált a polcomon, hogy érdekes lehet (3-mas angyali üzenet), de nem akarta beolvasni a meghajtó. Gondoltam, ez a CD más valószínűleg haldoklik. Legalább 3x próbáltam, közben tisztítgattam, de nem ment. Imádkoztam, hogy ha Isten akarja, hogy ezt meghallgassuk, akkor sikerüljön, és 1x még megpróbálom. Sikerült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése