2013. április 6., szombat

:-)

Megint fehér bárányka lettem :-)
Előtte, meg a megelőző napokban olyan érzés volt bennem, hogy "már megint... nincs kedvem hozzá". De ma, és közben más lett a lelkületem. Pont az volt a párom, akivel gondoltam, hogy ő lesz. Valahogy éreztem :-) (elötte nem beszéltem meg senkivel). És megértettem 3 dolgot:
1. Azt éreztem, hogy Isten lemossa a bűneim... azt éreztem, hogy van is mit lemosni... hálás voltam.
2. Dánielben vam egy olyan kifejzés, hogy "edd meg a könyvet". Megértettem, mit jelent ez: Ha a táplálékot megesszük, a testünk részévé válik. Ha az igét "elfogyasztjuk" (saját magunk), az a gondolataink részévé válik. Így maradunk életben.
3. Jézus "vérében", vagyis keresztáldozatában van a békességünk. Hogy Ő megbocsátott, és elvette a bűneimet, nem kárhoztat, tiszta lett a lelkiismeretem... ez békességet ad - úgy, amit egy nagy pohár víz felüdít, amikor szomjas vagyok.
Ez mindhárom fontos, és ezeket segít megérteni, ezekre segít rávezetni az Útvacsora.

Az ifi is jól sikerült utána. :-) :-)
Most nagyon jó hangulatban vagyok :-) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése