2013. július 14., vasárnap

11. Lincsi(+család) tali

Tegnap és ma volt a 11. tali. :) Voltam náluk. Ott volt Anyukája, Öccse, Nővére, Nagymama, Nagypapa. Tartalmas hétvége volt.
Majd még írok bővebben hamarosan (ebben a bejegyzésben)...

Odafelé menet az úton kezdetben minden simán ment. Aztán a vége felé, az utolsó néhány településnél megállt a busz, mert az úton keresztben ott van egy rendőrautó. A sofőr kiment érdeklődni, hogy mi a helyzet. Az derült ki, hogy le van zárva az út, mert valami van az úton (nem lehetett jól érteni, hogy pontosan mi - más sem értette). Kb olyan tízen pár perc eltelt, és elkezdtem Lincsinek fogalmazni egy SMS-t. Nem akartam egyből írni, mert nem tudtam mi várható, gondoltam megvárom, amíg pár konkrétum kialakul. Kb negyed óra eltelt, mire kialakult, hogy megfordul a busz, kicsit vissza megy, és kerülő úton megy tovább. Az SMS helyett felhívtam Lincsit, mert úgy gyorsabb, és jobban időben értesül a fejleményről, és előbb vissza indulhat. Így tehát kb 15 perc késés, és kb plusz 10 km-es kerülőút lett, ami a végére kb fél óra késés lett.
Amikor leszálltam a buszról, rájöttem, hogy útközben akartam enni valamit... valahogy elmaradt. Éhes voltam kicsit. Ettem egy szendvicset, miközben haladtam :)
Kis késéssel oda értem... az elejéről lemaradtam, de nem volt vészes a helyzet.

Ott maradtunk, keveset ettünk, volt délutáni óra, aztán haza sétáltunk. Megnéztük a házat :) Ott a tükör, ott a konnektor, stb :D
Megismertem az Öccsét is, Nappapáját is (Anyukájával és Nagymamájával már reggel találkoztam).
Ettünk egy kis süti féleséget és gyümölcslevet a nagyszüleinél.
Ebédeltünk odafent (zöldség leves, krumplis tészta).
Megnéztük a kertet, műhelyt.
Délután kertben hintaszék :) Beszélgetés :) (megbeszéltük, hogy tetszünk egymásnak :) ) Palacsinta evés :)
Utána séta. Első kis közös túránk (kék túraútvonalon) - mint ahogy nemrégen az első kis közös futás :D (egyik sem úgy, ahogy terveztük) :D A végén imádkoztunk egyet.
Este vacsi. Szivárványkodás - most lehetett egy helyen, csak nem egy időben :) (kár) :D
Aztán alvás, elköszönés, maci :) Bent a szobában: jé, mi van a takaró alatt... :) ...jé, mi van az ágy mellett :) (Lincsi kedves volt) :) És komoly kis takaró volt, jól nézett ki :)
Este még pár SMS, aztán alvás :)

Másnap reggel egy idő után, amikor kezdtem már a szobából kifelé mászkálni (mosdó, ilyesmi, és hallottam, hogy a nagyszülők is ébren vannak, gondoltam kinézek, köszönök, ilyesmi)... Lincsi hamarosan megjelent :)
Olyan szépen mutatott abban a melegítőben :)
Reggel kicsit sétáltunk. Kicsit fújt a szél. Megint imádkoztunk. Vissza érkezve megnéztük a teraszt. Aztán mivel a Nagymama olyan kedvesen hívott minket reggelizni és mert a fentiek még nagyban szunyáltak, úgy tűnt jónak, hogy lent reggelizünk :) Aztán fent utána már úgy alakult, hogy nem reggeliztünk.
Reggel a szobában LC-ztünk egy kicsit. Kiki csinálta, mi néztük :D Közben Lincsivel elvoltunk :) :) (jó volt) :) :)
Hamarosan készülődés, elköszönés, kocsival buszmegálló... Lincsi szép volt :)
A buszon szintén elvoltunk :) :) :) Nagyon jó kis buszozás volt :) Olyan különleges érzés volt, és új.

A buszról leszállva buszjegyet kerestünk. Elmentünk a buszmegállóhoz, automata nem volt. Gondolatom volt, hogy a túloldalon van egy vendéglátó hely féleség (röviden kocsma :D ), hátha van ott buszjegy. Átmentünk. Volt buszjegy :) Vissza mentünk. Buszoztunk megint ;) :) ...csak most rövidebbet.
Aztán lassan megérkeztük a célhoz. Lassan elköszönés ideje lett volna, de úgy éreztem, megkérdezem Fecót.... mert olyan fura lenne, ha most csak úgy itt elköszönnénk. És úgy alakult, hogy nem köszöntünk el :)
Valahogy úgy éreztem, hogy ennek így kell történnie, és jó érzés volt, hogy így alakult. Igaz, kicsit fárasztó volt (így Neki), de úgy érzem, jó volt így. Utána még tudtunk együtt lenni egy jó kis időt is :)
Meghívtam vacsizni :) Megterveztük, hogy mi legyen, hova menjünk, meddig, mikor, stb. :)
Elindultunk. A Plazához oda érkeztünk. Kitaláltuk mit együnk. A rántott cukkini el volt fogyva, így sütöttek akkor, megvártuk. Egy idő után meglett. Forró volt :) Megolvadt tőle a műanyag villa :D
A végén a maradékot elcsomagoltuk, aztán mentünk tovább. Aztán oda értünk. Aztán elfogyott az idő, ment a busz. Maci, pápá :) És csak úgy elvitte a busz :( :)

Mentem az vasútállomáshoz. Egyszer egy kicsit más irányba, aztán korrigáltam. Oda értem. Jé.. van még időm, mert elnéztem a menetrendet. Nem baj. Addig Anyával telefonáltam egy kicsit, és sétálgattam. Vicces volt, mert az elején elindultam egyből ki a peronra, csak úgy valamelyikre. Aztán gondoltam, jobb lenne visszamenni, hogy lássam, melyik peronra is kell majd mennem :D Visszafelé keveregtem egy kicsit, nem tudtam honnan jöttem, mert nem találtam a kijelző táblát. Aztán végül rájöttem, hogy ott van a tábla, csak hátulról valahogy nem tűnt fel, nem pont ott volt, ahogyan emlékeztem. Vártam. SMS. Egy idő után kiírták a vonatom, kimentem. Vártam. Jött a vonat. Felszálltam. Haza vitt. SMS-ben elköszöntünk. (valamikor közben hazafelé, vagy már otthon... pontosan nem is tudom) Hazafelé a busz épp jött, de a bérletem a táskában volt, és nem találtam meg időben, és amíg kerestem, elment a busz :( :) Vártam egy másikra pár percet. Aztán haza vitt. Otthon voltam. (Lehet, hogy ekkor is volt SMS)

Kb ezek történtek :)

Kaptam kekszet Lincsitől, amit Ő sütött. :) Egy db-ot külön is kaptam. Ez sok mindent kifejezett számomra :) Otthon észrevettem, hogy még vannak hasonló kekszek :) ...hasonló jelentéstartalommal :)
Nagyon kedvelem Lincsit, szeretnék hosszú távon ismerkedni vele, és remélem, minden jól alakul, és ki tudunk jól jönni egymással majd akkor is, ha még szorosabb kapcsolatban leszünk :)

Tegnap (hétfőn) vettem valamit (egy kis apróság az írószerben), amit egy ideje nézegetek, hogy vennem kéne, mert valamire jó lesz. Most már tudom, mire :)

Kiegészítés: amiket elfelejtettem leírni ide, Karolin leírta itt :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése