2014. április 14., hétfő

47. Karolin találka, Dorog (2014. ápr. 11.p. - 13.v.)

47. találkánk: Dorog, 2014. ápr. 11. péntek kb. 17:50 - 13. vasárnap 13:21

Munkahelyről 1 órával előbb eljöttem, hogy elérjem a buszt. Amikor odaértem, kb még 10 perc volt indulásig. Vettem 3 banánt, mert ott pár méterre volt egy zöldséges. Találkoztam Szilvivel és asszem Tündivel - éppen mentek hazafelé, a Tescoban voltak. Buszoztam. Kb a buszozás második felében telefonáltunk. Megérkeztem. Volt még idő, így elsétáltam a másik buszmegállóhoz, hogy előbb találkozzunk, meg így kevesebbet is kell majd menni. A szép sárga busz hozta Kedvesemet :) Újból együtt voltunk :) Haza sétáltunk. Ettünk, szivárvány, alvás.

Szombaton reggel időben keltünk, olvastunk, imádkoztunk. Virág, amit nem támadnak meg a bogarak :) :) Időben elkezdtünk reggelizni. Talán még sose voltunk ennyire jól időben, tehát teljesen lazán tudtunk elkészülni :) Mentünk a gyülibe.. Úrvacsora volt. Aztán utána egy megbeszélés. Aztán haza jöttünk, ettünk, pihentünk meg beszélgettünk. Aztán sétáltunk egy kicsit. Jó volt :) Még akartunk streetview-n keresztül "várost nézni" egy kicsit, de nem maradt rá idő - majd máskor. Aztán vacsi, alvás.

Vasárnap felkeltünk, beszélgettünk, olvastunk, imádkoztunk, reggeliztünk, aztán munkálkodtunk. Karolin készült a sulis feladatokkal, én meg először a próbafeladatot akartam elkezdeni, de nagyon nem volt hozzá hangulatom, így inkább az arduinos projektemmel foglalkoztam. Kis haladás lett: alkalmazásból sikerült adatot küldeni a cuccnak, de csak úgy, hogy az alkalmazás szerver módban fut, és úgy küldök. Vissza küldeni választ nem tudom, hogyan kéne - nem érkezik meg. És nem értem, kliens módban miért nem tudok csatlakozni az arduinohoz, amikor az arduinon elvileg szerver módban fut a program. Tehát még kutakodni kell. Viszont szerver módban küldve nem is kellett, hogy rootolva legyen a telefon, és TCP-n keresztül küldve egyből megkapta az arduinon futó ADB-s szerver. Ez tök jó, csak PHP-ből szeretném küldeni TCP-n, de úgy nem akart sikerülni. Meg kéne visszafelé is küldeni adatot.
Nézegettem a gerendaházas újságot, amit Karolin adott :) Szépek :)
Karolin kölcsönadta a "kötelező olvasmány" könyvet :)
Működött az USB-s WIFI cucc :)
Eltelt a nap, ebédeltünk, összepakoltunk, indultunk, elköszöntünk, aztán 2 irányba buszoztunk :( :)
Hazafelé telefonon beszélgettünk még, meg este egy picit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése