2014. április 7., hétfő

46. Karolin találka, Győr (2014. ápr. 4.p. - 6.v.)

46. találkánk: Győr, 2014. ápr. 4.p. 18:26 - 6.v. 17:26)

Péntek este kimentem elé a vonathoz. Haza jöttünk. Vacsora, szivárvány, alvás.
Szombaton kb. időben keltünk. Volt Dyna séta. Majdnem időben is indultunk, csak anya ki akart nyomtatni valamit, de a nyomtatóval gond volt, így picit később sikerült, de végülis teljesen időben elértük a buszt, nem is kellett különösebben sietni. A délelőtti beszélgetésen a fiataloknál az evangélium továbbadásáról volt szó, csak 2-en voltunk, illetve 3-man azzal együtt, aki vezette. Úrvacsora volt. Ott ebédeltünk. Ernővel kicsit beszélgettünk. Hazamentünk, pihentünk, jót beszélgettünk, olvastunk kicsit, sétáltunk Dynával (de már nem emlékszem merrefelé). Aztán volt vacsi, meg közben lement a nap is.
Vasárnap munkálkodós nap volt. Karolin a sulis dolgokkal foglalkozott, én meg az ardiunos cuccommal. Közben volt persze reggeli meg ebéd... Aztán eltelt az idő, hirtelen már menni is kellett. Oda értünk a vonathoz, még pár videót megmutattam, amit a telómmal készítettem, aztán vonat indulás idő volt, elköszöntünk, leszálltam, elment a vonat.
Otthon még beszélgettünk kicsit.

Amik még eszembe jutottak:
- kaptam vörös multivitaminos Hohes-C -t :)
- odaadtam a töltőtoll patronokat, amiket múltkor elfelejtettem
- javított karkötőt odaadtam :)
- Prototípus itt maradt megint - hosszú nyaralása van :)
- jó volt szombat délután beszélgetni pihengetés közben :)
- mandarin mécses :)
- "megcsapadó haladék" :)
- EGW BT-ekből (6:35 keresztség, 5:70 hogyan viselkedjünk imaházban, stb.)
- "hogyan vezette doc"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése