2014. július 29., kedd

61. Karolin találka, Dorog-Budapest (2014. július 24-27)

61. találkozónk, Dorog-Budapest, 2014. július 24. cs. 17:39 - 27. v. 15:55

Csütörtök:
Munka után mentem busszal. Este lent aludtam.

Péntek:
Diplomaosztón voltunk Budapesten :) Még volt kb 2-3 óránk, bementünk egy Spárba (Dáviddal hármasban), vettünk egy kis kaját, aztán ettünk.
Jött Zoli.
Megvolt a diplomaosztó. Haza jöttünk.
Karolin cipője széteső állapotba került.
Jött értesítés, hogy Karolint felvették a doktorira :)
Fent aludtam. :)

Szombat:
Voltunk gyüliben. Volt választás. Haza jöttünk. Kiki is haza jött.
Délután sétáltunk, megnéztük a Palát :)
Megint fent aludtam, este beszélgettem picit Dáviddal a hőmérős dologról.

Vasárnap:
Picivel dél után volt nagy családi vacsora.
Haza jöttem a későbbi busszal, Karolin anyukája vitt ki minket kocsival.

Ami még eszembe jut:
- oklevél :) :) :)
- tányér :) :) :)
- sebtapasz :) :) :)
- átbeszéltük a táblázatot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése