2014. november 10., hétfő

75. Karolin találka, Dorog (2014. november 7-9)

75. találkánk, Dorog (2014. november 7. péntek - 9. vasárnap)

Pénteken 3-kor indultam munkahelyről. Út közben vettem még egy virágot, mert Anyának szülinapja volt :) Reggel a kenyeret otthon felejtettem véletlen, de Anya kihozta a buszpályaudvarra. Így oda tudtam adni neki a virágot :)
Adtam madaras írást Karolin anyukájának :)

Szombaton gyüli. Adtam madaras írást Karolin nagymamájának :)
Haza jöttünk, ebédeltünk, pihentünk - kb naplementéig aludtunk. Aztán vacsi, majd filmet néztünk: Rió :) Valamikor közben hazajött Karolin apukája.

Vasárnap reggel.
Este valamiért fázott Karolin, reggelre úgy érezte, lehet, hogy megfázott :(
Csinálgattunk ezt-azt, pakolásztunk, pénzügyekkel foglalkoztunk (részvény :) ), Garfieldes matricákat válogattunk, ebédeltünk, elindultunk. Karolin anyukája kivitt minket a buszhoz. Jött a busz, elköszöntünk - közben rövid ima volt :) A buszon még telefonáltunk. Haza értünk. Még utána is telefonáltunk egy darabig. Aztán még este egy picitkét, kb 6 percet.
Remélem, Karolin hamar jobban lesz.

Ami még eszembe jut:
- After Eight - még 1 db maradt :D
- pici kekszes csoki :)
- vittem levelet (gyors készítésű, buszon)

Szeretem Karolint :) :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése