2015. január 16., péntek

84. Karolin találka, Budapest-Gyömrő-Budapest (2015. január 14-15.)

84. találkánk, Budapest-Gyömrő-Budapest (2015. január 14. szerda - 15. csütörtök)

Szerdán 11-re mentem az LMS e-tan Kft-hez állásinterjúra. Railjettel mentem :-) Kelenföldön találkoztunk :-) 4-es metró... Elköszöntünk, bementem. Kb 3 órát voltam ott. Aztán mentem a Jacsómédiához 15-re, itt már 2. körre voltam. Utána busz Keletibe (itt vettem 2 pizzaszeletet), aztán 4-es metró Kelenföldre. Kedvesem felszállt a metróra az egyik megállónál. Kb 16-17 óra körül valamikor. Mentünk tovább vonattal Érd irányába. A következő állásinterjú az Atlas Soft-nál volt. Itt nagyon első kör volt, kb másfél hét múlva értesítettek volna... Utána utaztunk vonattal, metróval és megint vonattal Gyömrőre.

Csütörtökön korán keltünk. Vonat a Keletibe. Kocsival vittek a 4. helyre: Arteries Studio. Karolin pedig ment munkába. Kb 4 körül érkeztem vissza Pestre, mentem az ELTÉ-re. Itt voltunk egy picit, majd busz Kelenföldre, aztán elköszöntünk és vonattal haza mentem.

Sorsfordító napok. Ahogy egyik helyről a másikra mentem, mindig változott bennem, hogy melyik helyen lenne jó dolgoznom. De kb péntek reggelre összeállt bennem a döntés: az Arzeries Studio lesz az új munkahelyem :-)

Jó volt, hogy Karolin velem volt egy csomót közben :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése