2015. január 26., hétfő

87. Karolin találka, Budapest (2015. január 23-26.)

87. Karolin találka, Budapest (2015. január 23. péntek - 26. hétfő)

Péntek
Találkoztunk, egy időben érkeztünk busszal.

Szombat
Vittünk meghívókat, de keveset, ezért elnapoltuk a meghívó osztogatást. Majd legközelebb. Este néztünk filmet: valami glonbális felmelegedéses tanmese féleség volt állatos animációs kivitelben.

Vasárnap
Albérletet keresgéltünk neten, és 1 meghívót odaadtunk egy rokonnak.

Hétfő
Reggel utaztunk Pestre, vettünk nekem Budapest Bérletet :) ...az irodában voltunk, nézegettem közben albérleteket, találtam egy jót, így az ingatlanirodába ahova terveztük, nem mentünk el. Kevés a bizalmunk az olyasfajta inkgatlanirodához, ahol regisztrációs díjat kell fizetni még a megtekintés előtt. Ez a másik, amit találtam, ez is iroda, de nem ilyen.
Dél körül vettünk gombás melegszendvicset és együtt ettünk. Nap közben Karolin pl scriptet bugtalaított :) (sikeresen) :) Ebéd után elindultam. Egy buszt lekéstem, de jött a másik, így is simán odaértem a vonathoz.
Este még találtunk 1 albérletet, de már késő volt, hogy felhívjuk. Majd kedden. (útvonatakat tervezgettünk munkahelyre, és közelebbit próbáltunk keresgélni)
Elvileg kedden megnézzük az albérletet, amit reggel találtam... de még nem küldték el a címet.
Nem tudjuk mi lesz... Nagy dolgok történnek... De biztos jól alakul... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése