2011. május 22., vasárnap

Deutschlandsberg

20-22-ig (p-v) voltam Deutschlandsbergben.
Visszafelé 4 óra 10 perc volt az út.
Szombaton választ kaptam a Filemonhoz írt levélre. Volt a magyarázatban egy ilyen: "a sorok között olvasva értsd meg azt, amit nem önthetek szavakba". Ez pont nekem való.
A magyarázat alapján megértettem jelképesen mi mit jelent reám vonatkoztatva. A válasz röviden: testvérek az Úrban.

Vasárnap Isten úgy alakította a túrát visszafelé menet, hogy egy rövid időre egyedül maradtam a hegyek között. Csak Isten és én voltunk ott a hegyek árnyékában. Hangosan imádkoztam Hozzá. Különleges élmény volt. Építettem ott egy kis oltár féleséget. Ha majd egyszer újra arra járok, megnézem, ott lesz-e még :)

Itt voltunk: Weinebeine

Ugyanakkor pedig azt hiszem, a régebbi útkereső álmomat sikerült megfejtenem talán már egészében, és felismertem, hogy teljesedett az ajtón való kifutásom a fény felé.
Ott hagytam az óembert. Már a fény felé nézek. Meg van a békém.

Holnap (23-án kedden) pedig én tartom majd az ifi kört...
A Jancsitól pedig ezt az igét kaptam most szülinapomra: Jeremiás 1:5
Történnek a dolgok :) Egyelőre még "nem tudok megszólalni". Csak "pislogok", hogy látom, Isten tevékenykedik az életemben.

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése