2012. július 13., péntek

Izomláz

A Viki mondta, hogy lovagláskor az elején valószínűleg lesz egy kis izomlázam. Hát, igaza volt :) A lábamban egész sok helyen érzem. Asszem, sok izmot megmozgat... Jó lesz ez :)
Amúgy meg a mai napban az a pozitívum volt, hogy amikor nézegettem a youtube-on videókat, az egyikbe beletekergetve pont egy olyan rész volt, ami az elveszett bárárnyról szólt. Olyasmit mondták benne, hogy az elveszett bárány értékesebb. (nem biztos, hogy pont ezekkel a szavakkal) Eléggé úgy éreztem ma, hogy mintha értéktelen lennék, mert nem nagyon sikerült olyannak lennem, mint amilyennek szerettem volna. Olyan esetlen vagyok, mint egy kóválygó bárányka... De úgy érzem, Isten jelezte nekem, hogy jelen van, és szeret engem, még ha olyan esendő is vagyok.

Pár napja vettem ostyasütőt. Ma egész jó kis ostya tallérokat sikerült sütnöm vele. Azon gondolkozok, jó lenne venni még egyet, mert úgy 2x olyan gyorsan lehetne sütni.

Tanulságok:
- Isten felel a kérdésekre... lehet, hogy nem rögtön, lehet, hogy nem is aznap, de felel rá.

Célkitűzés:
- szeretnék jobban odafigyelni a kutyámra, többet foglalkozni vele
- napközben legalább egy 5 percre "belső szobámba" való elvonulásnak módot találni, mert nem lehet kibírni lelki épségben e nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése