2012. szeptember 28., péntek

10. lovaglás

Tegnap volt a 10. lovaglásom (5. alkalom, amit "számolni kell"). Tök jó volt! Éleztem :) Most a kinti pályán voltunk. Jobb volt, mint a fedett. Jó volt az idő is. Nem volt olyan meleg, és nem melegedtem úgy ki. A végén volt megint pár perc vágtázás. Most úgy is kipróbáltuk kicsit, hogy kézzel nem kapaszkodtam. Aztán úgy, hogy kengyel nélkül (ekkor azért lehetett kézzel kapaszkodni).
Kétpontos ügetés is volt gyakorolva elégszer.
Szóval jó volt :)
Utána bementem a Decathlonba és vettem kobakot. Nem akart összejönni az, ami a lovas csoportban volt, hogy valaki árult olyan méretet, ami jó lett volna. Nem válaszolt vissza, én meg nem vártam már tovább. Úgy éreztem, eljött az idő, hogy vegyek egyet. Aztán... hát, a jót vettem... Az ára is "jó" volt :D De ez volt igazán kényelmes. Nem akartam olcsót venni, aztán utána bosszankodni. Szeretném még folytatni a lovaglást, és nem rövid távra muszájból vettem. Tehát megvettem a legdrágábbat - de ez tényleg egész jó, és kényelmes :)
Hazafelé vettem még a Plazaban lizin-t... nem vártam meg, amíg a másik boltban lesz...

Tehát ezek voltak tegnap.
Most pénteken nemrég jöttem haza munkából. Találtam a kutyámban egy bolhát! Váááá!!! (lehet hogy egy lenti kutyától szedte össze - remélem, csak ez az 1 volt) Egyből raktam is Dynára Strongholdot.

Na, hát ennyi. Az ifi kör ma elmaradt. Senkinek nem volt alkalmas. Pedig szépen indult. Úgy tűnt, jó lesz sok embernek, aztán ahogy ment az idő, egyre kevesebb lett... Végül A. is lemondta, hogy ha már csak ketten beszélgetnénk, akkor majd inkább máskor jobb lenne, és akkor tud pihenni, készülni és intézni a dolgait.
De azért még nem adom fel.

Szép szombatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése