2012. szeptember 29., szombat

Elszomorodva

Úgy érzem, csalódott vagyok. Próbáltam valamit összehozni, és úgy nézett ki, hogy megvalósulhat..... magamban készültem rá.. de egytől egyig mindenki lemondta.
Ez eddig a 2. sikertelen próbálkozás idén. Biztos próbálkozok még, meg folytatom, de most kicsit csalódottság érzés van bennem. Meg lelkileg sem vagyok 100%-osan.
Most szombaton az igehirdetésben a Jerikó falainak leomlása volt a téma.. Talán nekem is csak 6x köbe kéne járnom némán a falakat, és 7. alkalommal 7x, és akkor minden trombitát megfújni? De gyakorlatban ez mit jelent? Nem találom a megoldást...
Ráadásul jövő héten már 3 program kerül ugyan arra az időpontra. Most ez így már kezd frusztrálni. De csak lesz valahogy. Talán felesleges aggódnom ilyenek miatt...
Szóval ez vagyon... Meg megint rám tört a társ hiány érzet.
Nem a legjobb napom volt ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése