2012. november 29., csütörtök

18. lovaglás

Ma volt a 18. lovaglásom. Nagyon élveztem :) Megint szabadon mentem, és most már teljes egészében. Nagyon jó volt :) Mörfin voltam most. Egyszer kicsit megmakacsolta magát, vagy nem is tudom... a pálya közepe felé ment, és alig tudtam visszairányítani a szélére, de végül sikerült.
Az oktató a végén azt mondta, egész ügyes voltam. Meg Viki is ezt mondta.. Ha már ketten mondták, akkor abban lehet valami :D
Na.. Így sokkal izgibb és érdekesebb is, mint futószáron. Persze az is jó, de jó, hogy már ilyenek is vannak :)
Ja, amúgy most Anyát is hívtam, hogy jöhet velem..
Aztán utána bementünk (volna) a Brico Store -ba, mert végkiárusítás van, és jó lenne venni laminált padlót olcsón. De nem nagyon volt remény, hogy bejutunk, mert már csak 1 óráig volt nyitva, és hatalmas sor volt kint is. A biztonsági őröket kérdeztem, és azt javasolták, hogy jobban járok, ha máskor jövök vissza, minthogy odakint várnék. Majd jövő héten vissza jövünk valamikor.
Aztán voltunk boltba, vettünk pár dolgot. Holnap pedig talizok haverokkal, egész hétvégén... - de jó lesz :)
Sok az idő, és még vannak tennivalók.. Hm.. mostanában nem írok nagy intenzitással ide... De most azért írtam kicsit.
Ja, meg jött levél a vöröskereszttől, hogy nagyon örülnének neki, ha támogatnám őket, van benne csekk is :D Még meglátom... hogyan jövök ki anyagilag... de asszem feladom majd.
Na, hát jó éjt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése