2013. augusztus 12., hétfő

14. Lincsi találka (aug. 6-11.)

Tegnap ért véget a 14. találkozónk (aug. 6-11.). Cserkésztáborban voltunk. A törzsben voltunk. Jó volt :) Majd még írok ide bővebben...

Aug. 6., kedd
Utazás, érkezés, sátor állítás.

Aug. 7. szerda
Táborépítéses nap.

Aug. 8. csütörtök
Táborépítéses nap délelőtt, sátraknál árok ásás.
Portyázás délután: sárospataki vár, aztán Tengerszem.
Sitek túlélős oktatása. Láttunk mókust.
Jó meleg volt, de vittünk 30 liter vizet, így volt miből után tölteni.
Első nap, amikor sétálgatás közben is jelentősebben kézen fogva voltunk :)
Ettünk fagyit: citrom. Finom volt, de 1 gombóc elég volt (mindkettőnknek).

Aug. 9. péntek
Játékok. Kukac fűzés cérnára.

Aug. 10. szombat
Hidegfront érkezett. Figyeltük a radarképet :) Kicsit esett. Azt hiszem, szerencsések voltunk, mert 2 zivatar között voltunk, és nagyrészt a széle ért csak minket.

Aug. 11. vasárnap
A reggeli áhítatig maradtam. Utána kocsival Béla kivitt Pálházára. Karolin is elkísért :) Hosszú búcsúzó macik :)
Elindultam a busszal, majd megérkeztem Sátoraljaújhelyre. Utaztam hazafelé vonattal. Az első néhány óra kicsit gyötrelmesen telt. De aztán valahogy kezdtem jobban viselni az utazást. Ha jól emlékszek, reggel a 11:47-es vonattal mentem. Aztán végül este 8 körül értem haza. Kicsit hosszabb lett az utazás, mint vártam.
Jó volt végre rendesen megfürödni otthon :D

Karolin még ott maradt, következő hét szerdán jött haza. Telefonon beszélgettünk addig :)

Nem tudom, jól emlékszem-e a dolgokra. Lehet, hogy össze kevertem pár napod, de asszem kb így voltak. Vázlatosan most ezek jutottak eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése