2013. augusztus 22., csütörtök

16. Lincsi találka - Budaörs

Ma volt a 16. találkánk :)
Találkoztunk Ancsával és Csongival is :) Elsétáltunk egy tóhoz. Fotózkodtunk közben néhányzor :)
Aztán kettesben maradtunk. "Piknikeztünk" - leültünk Lincsi pokrócára, ebédeltünk, kicsit pihentünk. Aztán indultunk geoládákat keresni :) Kettőt megkerestünk :) Az elsőből egy sárga "Á" betűt hoztunk el, és otthagytunk egy piros hajcsatot helyette :) A másikból egy bábut hoztunk, és 2 piros hajcsatot hagytunk helyette (mivel a bábú jóval nagyobb volt, mint a csat, és hogy így a méretbeli különbség jobban kiegyenlített legyen :) )
Kicsit hessegetni kellett a rovarokat, az arcunk körül repkedtek gyakran, de kibírtuk :)
Visszafelé két ismi kocsival megállt, hogy elvigyenek-e, de közel voltunk a buszmegállóhoz, így elsétáltunk. Aztán egy buszmegállóban találtunk egy macit. Hú.. annyit gondolkoztunk rajta, hogy csináljunk-e valamit vele... :) Szegény maci :( :) Végülis ott hagytuk, hátha megtalálja aki elhagyta.
Aztán odaértünk a buszmegállóhoz. Épp jött a busz, de hirtelen, így Lincsi nem ment el vele, megvártuk a következőt. Így akkor sikerült rendesen elköszönnünk (maci, puszi, maci, puszi...) :)
Nekem is hamarosan ment a vonatom, a busz meg még nem jött, így beszéltük, hogy elindulok, hogy ne késsem le, elkeztünk elköszönni, de végül jött a busz.. És elvitte Karolint............
Aztán mentem a vonatkoz. Kicsit siettem, de aztán nem volt jegypénztár. Kb 13 percet vártam, aztán jött és felszálltam.

Hazafelé még beszélhettünk a telefonról, hogy milyet kéne venni... De majd még kitaláljuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése