2013. augusztus 20., kedd

15. Lincsi találka (aug. 17-19.)

Megvolt a 15. találkánk :-)
Megint náluk voltam.
Szombaton majdnem lekéstem a vonatot (átszervezték a buszmenetrendet, és nem ment akkor busz, amivel terveztem, hogy bemegyek a városba). 4 perccel indulás előtt sikerült megvenni a jegyet (át kellett kéretőznöm a másik sor elejére, mert ahova beálltam, vitatkoztak az pénztárossal, és semmit sem haladt a sor), és 2 percel indulás előtt értem fel a vonatra. Hát, valóban szükséges imádkozni az utazásért. Ha nem lett volna, talán le is késem. De amúgy ezt leszámítva minden rendben volt.
Kijöttek elém kocsival.
Megismertem az Apukáját, aztán szombaton délután a Bátyját.
Szombaton volt hintaágy. Délután jött a Bátyja, oda jött hozzánk a kertbe köszönni (nem vettük észre, amikor megérkezett).
Kaptam kis emberkét, bele tekerve a visszajárót a cserkésztáborból :)
Oda adtam a kis plüss koalát (?)... vagy legalábbis arra hasonlít. ...meg verbena cukrokat feleztünk.

Vasárnap volt társasjáték. Jó volt :)
Nyomtattunk flottás papírokat, aztán scanneltünk.
Este fent aludtam az Öccsénél.

Hétfő reggel séta a tóhoz, és a rajta lévő szigetre. Volt fénykép nézés, gitározás :) Ebéd a nagyszülőknél.
Visszafelé beszélgetés egy padnál.
Macik... elment a busz. Este még kicsit beszéltünk telón és égpun.

Összeszámoltam, eddig kb 300 órát találkoztunk élőben. Ez már azért egész komoly idő :)
Erre még jönnek a telefonálások és az égpuk, meg a csevegések :)
Tehát akkor már kb legalább 1/3 arányban ismerjük egymást ahhoz, hogy lássuk, mennyire illünk össze :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése