2013. október 28., hétfő

25. Karolin találka :)

Most hétvégén volt a 25. találkozónk (2013.10.26-27).
Gyömrőn voltunk, a másik nagymamáéknál.
Korán keltem.
Keletinél taliztunk, kb egyszerre értünk oda. Úgy volt, hogy Karolin kicsit késik, és megveszem neki a jegyet, de kb akkor ért oda, amikor beálltam a sorba.
Vonatoztunk. Vonaton kicsit reggeliztünk még. Mutattam neki a szombatiskolai tanulmányunkat.
Oda értünk. Megismertem a másik nagymamáját és másik nagypapáját :) Meg még többeket a rokonságból, de sokan vannak.... nem teljesen tiszta, hogy ki kicsoda :)
Gyülibe mentünk. (mi sétáltunk, közel volt)
Elkezdődött, vége lett, vissza mentünk (megint séta).
Kiadós ebédelés, pihengetés... hmmmmm :) :)
Újból gyüli (megint séta), ott pár régebbi ismerőssel találkoztam. Későn jöttek, mert azt hitték, 4-kor lesz, mert 4-kor szokott, de most 3-kor kezdődött. Vége lett, vissza séta...
Beszélgetés az előtérben a kis asztalnál. Beesteledett.
Notebook megnézés, 50. házassági évforduló video nézés (közben Karolin az ölemben ült :) ), vacsi, beszélgetés... Kicsit elhaladt az idő, elfáradás... De azért este még elvoltunk :) :) ...De azért még éjfél előtt lefeküdtünk.
Óraátállítás volt, így 1 órával tovább alhattunk - bár szerintem ennek ellenére felébredtünk kb szokásos időben... (legalábbis én). De azért nagyjából sikerült pihenni :) (Kicsit nehezen aludtam el, de azért nem volt gond.)
Reggel beszélgetés, imával kezdtük a napot :) :) :) Meg aztán beszélgettünk... jó volt beszélgetni... nyugi volt, ketten voltunk, nem siettetett az idő sem. Aztán kicsit elhaladt az idő, összekaptuk magunkat, reggeliztünk, elindultunk a vonathoz. Sikerült oda érni. Vonatoztunk, a vonaton jót beszélgettünk, párkapcsolatos könyvet nézegettünk... leszálltunk.Kerestük a metrópótló buszt, először nem ott, ahol kéne. Meglett, felszálltunk (az első 1 székes ülésen ültünk, az ölemben ült :) ), átszálltunk a másik metróra. Megbeszéltük, hogy nem megyünk haza, hanem egyből a mozihoz. Oda érkeztünk. Megvettük a jegyet a csodakártyával :) Leheveredtünk a kanapé féleségen, ami ott volt... kényelmes volt :) Elvoltunk :) Beszélgettünk :) Aztán kezdődött a film, így mentünk a terembe. Előtte szemüveg tisztítás, mert koszos volt.
Jó volt a film, izgi volt, meg látványos is. (Gravitáció) Egyszer volt egy ijesztő rész, Karolin megijedt, meg picit azért én is. (Karolin mennyire értette az angol beszédet - néha közben gondolkoztam ezen... Nekem nehezen ment, inkább a feliratot figyeltem). Vége lett, megvártuk a legvégét, utolsónak hagytuk el a termet :)
Haza sétáltunk. Pihentünk. Ettünk (amolyan késői ebéd féleség volt, szendvics - amit még reggel csináltunk).
Beszélgettünk. Megnéztük a konyhában a cetliket, töltöttünk vizet a flakonjainkba - csapatmunkával :D
Elvoltunk, beszélgettünk, elhaladt az idő, elindultam - kicsit megkésve, de nem reménytelenül... de tudtam, hogy elérem a vonatom :) Itt leírtam a kalandos vonat elérést: Metrópótló busz tapasztalat :)
A vonaton még kicsit gtalkon írogattunk. Haza értem, a hazaérés végén felhívtam. Elköszöntünk. Este alvás előtt még gtalkon is elköszöntünk.
Jó volt a hétvége, jó volt 2 hét után újra találkozni. Azt hiszem, jól haladunk :) Egymással rendben vagyunk, egész közel vagyunk más egymáshoz :) Jó közel lenni :)
Most reggel gondolkoztam olyasmin, hogy vajon mikor jut el a találkozóleírás sorozat ahhoz a részhez, ami az utolsó lesz, mert akkor már ugyan ott lesz az otthonunk, és nem lesz szükség újabb részre, hanem az a rész lesz nagyon hosszú és folyamatos... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése