2013. november 17., vasárnap

28. Karolin találka - teló+netbook

Most volt a 28. találkánk - 2013.11.16-17. (szombat - vasárnap délelőtt 9:25-ig)

Nagyobb reszt ködös idő volt.

Karolin 14-én vette meg a telóját (Galaxy Ace 2), én meg 13-án a netbookom (msi wind u100).

A mamájának elvittem kölcsönbe a missziós pilóta könyvet, meg egy üvegtermet. Estefelé Karolin a modell telepítéssel kapcsolatban ügyködött a gépemen, én meg amiket vittem nyomtatva üvegtermetek, a vágógépükön vagdaltam. Kitaláltam egy módszert, ami egész jó. Kb 1 perc 45 mp. egy eljészítése.
Merítettük közbe a telót, ASR hangfelvevő progival :D

Vittem szőlőt meg mandarint. Finom volt a mandarin ;)

A mamájának tetszett az üvegterem, és bíztatott, hogy írjak még. Végülis a gépet is ilyen célból vettem, és hamar sikerült is jó áron rátalálni, amikor úgy éreztem, "indulni kell" ebbe az irányba. Azt hiszem, írnom kell...
A kritika is érthető, amit anyukája mondott. Hát, nem teljesen a realitás talaján van megfogalmazva az írásom, de hát ez így van, kicsit engedni kell a képzelőerőnek :)

Ettünk valami trópusi (vagy déli) gyümölcsöt. 3 db volt benne, de 4 mag, mert az egyik iker volt. Érdekes volt. Kicsit datolya szerű, de savanykás ízű. Majd elültetjük a magokat. Meg még Karolin adott valami fának a magját (3 db-ot), de most nem emlékszek, milyen fa is volt az...

Vasárnap reggel imádkoztunk.
Kipróbáltam, hogyan tudnám "elrabolni" Karolint :)
Aztán készkelődés, reggeli, további készkelődés, indulás, elköszönés.

Itthon karkötő javítás... erősebb lett :)

Majd még lehet, hogy írok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése