2013. november 24., vasárnap

29. Karolin találka :)

Most hétvégén volt a 29. találkánk :) 2013.11.22-23 (péntek-szombat).
Kivettem 1 nap szabit. Pénteken voltunk több helyen is. (gyógyszertár, posta, stb)
Reggel korán érkeztem. Egész jó volt az utam. Kb 8:00 körül találkoztunk.
Karolinnak voltak dolgai (TDK), addig én Üvegterem füzeteket készítettem. Este beszélgettünk, személyes dolgokról is.
Másnap volt az első olyan szombat, amikor ott közösen készültünk reggel a szombati napra. Kicsit elhaladt az idő. Pont oda értünk, éppenhogy. Délután még beszélgettünk. Az a kb. 1 órácska is nagyon jó volt. Azt hiszem, egész komoly a kapcsolatunk.
Találtunk a kertben fecskefüvet :) Hoztam egyet gyökeresen :)
Megint kicsit elhaladt az idő, éppen odaértünk a buszhoz :D "Nem az a buszod? Nem hiszem, max 1-2 perccel előbb jön csak, még van 4 perc." - vagy valami ilyesmi :D
Gyors búcsú... Felszálltam, elvitt a busz.
Aztán az átszállásnál volt még időm, megnéztem telón, van-e valami a közelben. Volt ott egy tesco, bementem, kicsit körülnéztem, vettem egy mandulás fahéjas kiflit, egy brióst és ananászlevet.
Itt sem volt a Kék éden c. természetfilm 3. része. Csak a 2. volt. Ez a 3. rész valahogyan sehol sincs meg...

Szóval nagyon jó volt Egyetlen Napsugaramat látni, Vele lenni :) Ó, de jó lenne... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése