2013. december 8., vasárnap

30. Karolin tali

2013.12.07. szombaton volt a 30. találkozónk :)
Szép kerek szám :)
Péntek este és szombaton nagyon szeles idő volt, és néhol hózápor, így kicsit félő volt, hogy mennek-e majd rendesen a vonatok éa tudunk-e találkozni... De nem volt gond.
Régen láttuk már egymást (2 hete). Jó volt újra... :)
Busszal mentünk a gyülihez. Most máshol ültünk. Jó meleg volt. Picit volt ablak nyitva. Amikor vége lett, elindultunk. Az ajtónk kilépve ettünk 2 mandarint.
Séta+villamos. Koliba mentünk. Pihentünk.
Megosztottuk a dolgainkat, amikkel készültünk (gyümölcsök, barna tészta; esernyő, headset - javításra; pénztárca, prototipus :):):) )
Ettünk - Karolin előző nap készített paprikáskrumplit :) Nekem ízlett :)
Kaptam vörös multivitaminos Hohes-C-t :) :) :) (örültem neki, köszönöm) :) Utólag eszembe jutott, hogy a maradékot elhozhattam volna :( De remélem, Karolin is szereti :)
Aztán pihentünk még. Elhaladt az idő, meg nem is volt sok, csak talán másfél óra, ami nem sok mindenre elég, így maradtam még kicsit.
Ettünk gránátalmát és datojaszilvát :) Karolinnak ízlett a gránátalma - "olyan mint a ribizli, meg mint a kukorica" :)
Megosztoztunk a dolgokon (mazsola, pisztácia, gránátalma, datojaszilva). Elindultam. Időben elértem minden járművet. A vonat hazafelé késett. Aztán megérkezve a busz csak tizen valahány perc múlv ment volna... átmentem a városházához... itt volz busz 1 perc múlva. Rájöttem, hogy a buszmenetrend átvariálása után talán erdemesebb a vároházától hazamenni. Haza érve még telefonon elköszöntünk.
Nem vettem telefont, meg még vasárnap sem... majd talán hétfőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése