2013. december 18., szerda

"Amint én is győztem"

"Aki győz, megadom annak, hogy az én királyi székembe üljön velem, amint én is győztem és ültem az én Atyámmal az ő királyi székében." (Jel. 3:21)

Igen is lehetséges Krisztus hitével győzni, amint Ő győzött! Nem csak lehetséges, hanem szükséges is! Jézus sem a maga erejéből tette, nekünk sem a magunk erejéből kell. De szükséges kitartanunk a bizalomban Isten iránt, és megállni a cselekvésben, amikor a rosszat tennénk, és megvárni, amíg Isten cselekszik. El kell jutnunk Krisztus győzelmének a tapasztalatára! Így válunk alkalmassá a mennyei életre.
A magunk cselekvése helyett megvárni és kitartani, amíg Isten cselekszik bennünk...
Jézus pont ezt tette, és megmutatta, hogy lehetséges emberként ezt az utat járni - ezért van okunk bízni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése