2014. március 31., hétfő

45. Karolin találka, Biatorbágy (2014. márc. 29. szo.)

Megvolt a 45. találkánk :) (Biatorbágy, 2014.03.29. szo. kb. 8:15 - kb 18:11)
Ifi konferencia volt. Ő busszal érkezett, én vonattal. Közben találkoztunk.
Oda sétálunk. Kicsit kacifántosan közelítettük meg a helyet :D Átvágtunk egy szántóföldön :) Aztán ellenkező oldalról mentünk be. Pedig csak kicsit tovább kellett volna sétálni a szántóföld után. (kicsit elnéztem a dolgot) :)
Jó volt :)
Az elején még ettünk egy kicsit, mert reggel keveset sikerült ennünk.
Kár, hogy néha hűvös volt, néha meleg.
Délután sétáltunk egy kicsit, nem a többiekkel, hanem egy kisebb sétára mentünk és beszélgettünk közben. :)
Előtte még kaptam valamit Kedvesemtől, ami nagyon tetszett, különösen az a pár sor, ami a levélben volt :) :) :)
Volt egy kis csúszás, így a tervezett vonattal ellentétben 1 órával később mentünk. A telefon töltő is tehet róla :D (bonyodalmas lett volna eljönni a végéről, hogy még azt is ki kellett volna húzni a hátunk mögött lévő konnektorból)
Elsétáltunk a vonathoz. Jött a vonat. Elvitte Karolint. Telefonon még beszélgettünk. Jött az enyém is. Haza mentem. Este még picit beszéltünk.

Még ami eszembe jut:
- elfelejtettem odaadni a töltőtoll tintapatronokat
- út közben nézegettük a házakat, hogy melyik szimpi :)
- az ebéd utáni sétánál a méhek felé vezető utat kihagytuk
- piros ásványvizes kupak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése