2014. június 3., kedd

54. Karolin találka, Ferihegy-Győr (2014. május 30-31)

54. találkozónk :) 2014. május 30-31. péntek-szombat.

Voltunk pénteken a ferihegyi repülőtéren rep.met. óra keretében repülőtér látogatáson :) Reggel mentem. Kelenföldön találkoztunk. A suli elé mentünk, onnan pedig kocsival. A reptéren kisbuszokkal közlekedtünk.
Megnéztünk a műszereket, meg voltunk a toronyban :) Az irányítókhoz nem mentünk fel, mert sokan voltunk hozzá. Hideg és szeles idő volt sajnos, fáztunk kicsit. Picit meg is fáztunk. Pedig előtte 2 nappal még meleg volt. Utána a koliba mentünk, ettünk, kicsit ott voltunk, majd elindultunk Győrbe. Először volt, hogy együtt utaztunk onnan Győrbe - jó volt :) Aztán megérkeztünk, vacsiztunk, szivárványkodtunk, aludtunk.

Reggel időben keltünk, bár úgy érzem, valahogy mégis kicsit sietősen ment a reggel. De időben odaértünk a buszhoz. Szombaton a felnőtteknél voltunk, mert nem voltak fiatalok (bár később mégiscsak lettek). Azt hiszem, a Szentlélekkel való keresztség volt az igehirdetés témája. Elgondolkodtató volt. Ettünk közösen palacsintát :) :D
Aztán hazajöttünk, pihentünk kicsit, ettünk, majd indulni kellett. Éppen akkor érkezett haza Anya, így el tudott köszönni. Még otthon imádkoztunk a végén. Buszozás. Vonatra várás. Railjet :) Kis telefonálás hazafelé. Meg kis telefonálás estefelé.

Ami még eszembe jut:
- Mangós Hohes-C :) (köszönöm) :)