2014. június 23., hétfő

56. Karolin találka, Dorog (2014. június 13-14)

56. találkánk, Dorog, 2014. június 13-14. p.-szo.
Pénteken 1 órával előbb eljöttem munkából, buszoztam, a ház előtti utcára érve szóltam Kedvesemnek, kijött elém, jó volt :) Kicsit fáradt voltam.
Pihengetés, szivárvány, stb.
A szombat is jó volt. Mi is történt? Most héten beteg lettem, és nem is kapcsoltam gépet, és csak most írom a blogot :( :)
A későbbi busszal mentem haza, aztán vonat.
Ez volt az utolsó tali a suli befejezése előtt. Így még keveset taliztunk. Utána a héten volt Karolin diplomavédése (jún. 19. cs.) és államvizsgája (jún. 20. p.). Jól sikerültek, 4-es lett a végeredmény, hála Istennek :)
Most pedig felvesszük a fonalat és sűrűbben beszélgetünk :) Dejó! :)
Most hétvégén taliztunk volna 57. alkalommal, de beteg voltam :( Így következő hétig várni kell. De már csak 1 "holnap" és 3 "után" van hátra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése