2015. március 23., hétfő

119. Karolin találka, Budapest, vonat Gyömrőre (2015. március 22. vasárnap)

119. Karolin találka, Budapest, vonat Gyömrőre (2015. március 22. vasárnap)

Reggel mentem a koliba a Gurulós Bőrönddel és nagy táskával. Az Oktogonnál a másik járdaszihetről.mennek a villamosok. Részleges kiköltözés. Mosás. Voltam a szobájában :-) :-) :-) Mentünk a Fészekbe. Közben vettünk nekem bérletet :-) Adtunk egy igés 100 Ft-ost az automata mellett valakinek :-)
Kipakoltunk, teregettünk, ebédeltünk, tervezgettük hogy hogyan gazdálkodjunk a nappal, mentünk a koliba. Az egyik járművön adtunk egy igés 100 Ft-ost valakinek. Kérdezte, hogy ez micsoda, mondtam, hogy bontsa ki :-) Oda értünk, mosott ruhákat táskába pakoltunk, Karolin a kisebb táskájába pakolt dolgokat, imádkoztunk, elindultunk. Kevés volt az idő, egy villamost lekéstünk, a Keletibe már nem mentünk, mert nem értünk volna oda, Kőbányáig valameddig villamosoztunk, csak néhány perc volt a vonatig, mentünk jegyet venni, nem volt jegypénztár, mentünk a vonathoz, már bemondták hogy azonnal indul, oda értünk, felszálltunk :-) Kalandos volt,.ahogy elértük. Hála Istennek! (Nyugodt voltam, mert előtte imádkoztunk.) A vonaton beszélgettünk, olvastunk közösen reggeli útravalót, a házasságról szólt, minden mondatán szinte lehetne gondolkodni (itt van a blogban is). Maglódi nyaralónál elköszöntünk, leszálltam, Karolin ment tovább (ruhapróba). Én a cukrászdába mentem bevinni a tortadíszeket. Próbáltam sietni, hogy a visszafelé vonatot elérjem, de kevés volt az idő. Ott volt egy másik ember is. Kérdezte mikor jön a vonat. Mondta, hogy leszállították a vonatról, mert nem volt jegye. Egy óra múlva ment a másik vonat. Busz még később lett volna. Pár percig ott volt, aztán elment. Sétáltam a cukrászda irányában. Botot keresgéltem (ami a szekrénybe jó lehet ruhatartó rúdnak). Egy konténerben voltak lomok, de nem.volt szimpi rúdnak való. Mentem tovább, a térnél egy fán találtam egy botot, ami kb jó volt. Visszafelé indultam, és közben láttam egy fánál lefűrészelt ágakat, ott találtam mégjobbat, így kicseréltem :-) Lett jó bot :-) Mentem a vonathoz, vártam, jött, utaztam, megérkeztem, a buszig még volt idő, éhes voltam, vettem pizzaszeletet, égett volt az alja, kb azért ettem belőle, amíg kb jó volt. A busz valszeg elment, amíg voltam pizzáért. Mentem másikkal. A Hősök terén már jó helyen van a buszmegálló. Lemerült a telefonom. Busz, haza, teló töltőre, csináltam a botot, beraktam, de még kéne hozza nagyobb szög (6 db), Anya hívott, kicsit beszéltünk, közben ettem, Karolinnal beszélgettünk, kicsit elhúzódott, közben ültetőkártyákat ragasztgattam, késő volt, elfogyott a ragasztó. Kicsit későn mentünk aludni. (De ha nem haladunk vele, úgy érzem, nem lesz kész.)

(Zárva vannak a boltok a vasárnapi zárva tartás miatt. Nem tudtunk Rossmannba menni.)

Mozgalmas nap volt. Fárasztó is. De haladtunk.
Hamarabb kéne lefeküdni. De nem tudom hogyan.

Karolinnak posztereket kell a héten összedobnia.

Jó lesz már a nászúton lenni majd :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése