2013. január 1., kedd

1. Lincsi tali

Ahogy írtam, hogy írni fogok, írok most...
:)
Elég hűvös volt... főleg a szél miatt.. amúgy még talán tűrhető lett volna. Így 3 óra lett belőle.
Örülök :) És várok.. De azóta is Róla gondolkodok. Nagyon remélem, nem fázott meg egyikőnk sem, de ha valakinek meg kell fáznia, az én legyek :)
Nem tudom mit írjak. Nem tudom mi lesz a jövő. Istentől további jeleket várok. Úgy érzem, fontos, hogy megerősítse még jobban. Én azt érzem, szeretném. Egyelőre nem látok semmi olyan lényeges dolgot, ami ez ellen szólna.
Nem tudom mi fog történni. De nem félek. Úgy érzem, Isten kezében van ez a dolog.
Nem tudom mit írjak. Az biztos, hogy nagy hatással volt rám. Leírjam, ami most a fejemben van? Leírom: annyira cukorfalat :) - de nem ez az igazán jó jelző... annál jóval értékesebb.
Ezek a gondolatok fogalmazódtak meg bennem most.
Azt érzem, szeretném... de most várnom kell. Nem tudom mi lesz... (sóhaj) Csak Isten tudja... én szoktam tévedni... Legyen úgy, ahogy Isten szeretné. Én szeretném, de nem látom a jövőt, és isteni bölcsességre van szükség ilyenhez, ami nekem nincs... De emberileg azt érzem, szeretném. Várnom kell...
...Istenben is ehhez hasonló várakozás lehet felém...
...és olyan jó, most azt érzem, senki más nem érdekel ilyen értelemben... ez olyan jó erzés... felszabadult... nem kell belső kényszerből elkeseredetten kutatni.
Azt szeretném, amit jó neki is, és amit Isten is ajánl és jóvá hagy.
Várnom kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése