2013. március 9., szombat

Bízzál én lelkem...

Írtam egy éneket :) Életem első éneke :) A LilyPond kotta szerkesztővel meg is szerkesztettem :) Íme...


(Remélem, nincs benne hiba... még lehet, hogy javítok benne, ha utólag találok...)

Szöveges formában:

Szabó Csongor: Bízzál én lelkem...

Bízzál én lelkem hát, m'ért csüggedsz el?!
Krisztus, ki fogja kezed, ne engedd el!
Bánat vagy bármi más, nem számít már;
Krisztus a szíved mélyén békével vár.
Bízz hát én lelkem Benne, bízzál tehát!
El jön az óra melyben békét találsz.

Halk hangon téged hív: térj be hozzám!
Nem kárhoztatja lelked, nézz Őreá!
Karjával átölel, s vállára vesz;
Nincs más Rajta kívül, ki boldoggá tesz.
Krisztusod ígéretét ne feledd el:
Mindig veled vagyok, hidd, nem hagylak el!

2013.03.09.

(Meg van PDF-ben is. Aki ki szeretné nyomtatni, kérje el tőlem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése