2013. március 24., vasárnap

Gyf tali + 5. Lincsi tali

Péntek estétől gyertyafény tali volt. 8-an voltunk. Jó volt. Ádám tartotta az igehirdetést, Encsi a szombatiskolát, Eszti finom ételeket készített (Encsi közreműködésével), én közösségi órát tartottam, este Ligretto -ztunk 9-en :D Meg napközben sétáltunk, ami fogócskázásba ment át :)
És mindenki hozzájárult az értékes együttléthez a jelenlétével, és bármi minden mással is. Sikerült többekkel is jót beszélgetnem.
Azt éreztem, hogy egész jól feloldódtam. Különösen, hogy szolgálatot is végeztem.

Vasárnap hitmélyítő volt, a taliról a többségünk elment rá.
Karolin is ott volt :) Mutattam neki a Raspberry -t.
A hitmélyítő egyik áhítata utáni beszélgetés végén ima után körben kezet fogtunk. Ennek különösen örültem ;) :) :)

Utána sétáltunk. Szép volt, jó a környék. Mászkált arra egy kóvájgó kutya. Kocsival még kimentünk a Keletibe. Innentől ketten voltnk Lincsivel. "Soppingoltunk" a Plázában (ott meleg volt, meg amúgy is kellett Lincsinek kenyeret vennie - de amúgy már pont így terveztem magamban már a séta vége felé). Az imax mozinál üldögéltünk egy fotelben. Értékes volt ez a pár óra :)
Hazafelé megittam a vonaton 1 liter Hohes C gyümölcslevet (egész nap alig ittam valamit a sok utazás miatt) :D Azóta is rendeződik bennem.. lehet, este párszor fel fogok kelni :D
Lincsinek lett volna programja mára, de helyette velem volt :) :) :) :)
Jó volt ez a nap. Ez az egész hétvége nagyon jó volt.
Isten megáldotta a gyertyafény találkozót.
Kedvelem Lincsit.

Most pedig alszok (vagyis miután elküldtem a post-ot)..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése