2014. március 11., kedd

42. Karolin találka, Dorog (2014. márc. 7-9.)

42. találka, 2014.03.07-09. (p-v)
Munka után egyből mentem, busszal. Kijött elém. Estefelé vacsora, szivárvány, alvás.
Szombaton reggel adtam Neki "nőnapi hajót" :) Olvastunk Biblia Olvasó Kalauzt.
Szombaton téma (ami megmaradt bennem): szántőföldben elrejtett kincs. Felfedezésem: vissza ássa a kincset, eladja mindenét, és megveszi a szántóföldet. Délután beszélgettünk a papájával. Aztán pihentünk. Lemaradtunk a szombat zárásról. Este tanulgatás: szakdolgozati címek összeírása, lefotózott szövegek forgatása. Alvás.
Vasárnap reggel olvastunk Biblia Olvasó Kalauzt. És.. :) :) Meg megnéztük: Yamaha PSR-225GM :)
Aztán reggeli és tanulás. Én picit nézegettem az arduinokat a neten... Meg próbáltam feléleszteni az MTP-t a laptopomon, de nem sikerült (feladtam). Aztán aludtam... jól elszundítottam! Karolin ébresztett, hogy ebédelünk :) Ebédeltünk. Aztán még tanulgatás, készülődés (készkelődés) :) Indulás... kocsival... én a buszmegállóig, ott elköszönés. Karolin pedig Budaörsig, onnan meg busszal.
Este még beszélgettünk kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése