2014. március 24., hétfő

44. Karolin találka, Dorog (2014. márc. 21. p. ~17:50 - 23. v. ~13:30)

44. találkozó :) 2014. márc. 21. p. kb. 17:50 - 23. v. kb. 13:30
Nagyon jó volt :)

Péntek délután-estefelé együtt érkeztünk, kb hasonló időben ért be a buszunk. Az enyém kb 10 perccel korábban, mint Karoliné. Haza sétáltunk. Fáradtak voltunk. Vacsiztunk. Szivárvány... Alvás...

Szombaton 7 körül találkoztunk, együtt kezdtük a napot, olvasgattunk, imádkoztunk :) Jó volt a reggel. Időben elkészültünk mindennel, nem kellett rohanni :) Istentisztelet után hazamentünk. (Márktól kaptunk kekszet) :) :) Otthon ettünk együtt. Utána kimentünk a kertbe a padra. (Előtte még megnéztük a pincéket.) A hintaágyat nem találtuk, ezért a diófa közelében lévő padra ültünk. Kicsit szeles volt az idő, de jól felöltöztünk. Jót beszélgettünk :) Végre tudtunk egy picit megint nyugalomban együtt lenni és beszélgetni, anélkül hogy bármi elvonta volna a figyelmünket. "hintaidő" :)
Aztán sétáltunk egyet. (balra, aztán jobbra fordultunk) Szép volt a táj. A vasútnál visszafordultunk, de még előtte felmásztunk a töltésre. Meg közben fotóztuk a tájat. Csináltunk panoráma képeket. :) Aztán lemásztunk és haza indultunk. Aztán pihentünk egy kicsit. Aztán szombat zárás.
Utána tanulás. Én már nem emlékszem mivel foglalkoztam.
Aztán vacsi. Aztán tanulás folytatás (ha jól emlékszem).
Aztán eltelt az idő, leköltöztem, elköszöntünk, aludtunk.
Úgy éreztem, nagyon jó nap volt ez a szombat! Valamiért nagyon jó volt.

Vasárnap 7 előtt taliztunk, kicsit olvastunk, aztán felmentünk. Kicsit korán keltem, megébredtem, és nehezen ment visszaaludni, de közben olvasgattam. 2 Biblia Olvasó Kalauzt elolvastam - behoztam a lemaradásomat :) Az elmúlt 2 B.O.K.-t átnézegettük közösen, miket emeltünk ki. Aztán imádkoztunk. Aztán :) ..és felmentünk.. és reggeliztünk, és tanulás... Én addig a madaras írásomat folyattam. Már régen foglalkoztam vele, így átolvastam az egészet az elejétől kezdve, hogy képben legyek. Kicsit haladtam vele. Azt hiszem, lassan befejezem, mert nehezen megy folytatni, inkább újabb történetet kéne kezdenem. (fogy az ihlet ezzel a történettel kapcsolatban) Az utolsó fejezet van már csak hátra, ha addig nem lesz új ötletem. (Így 9 fejezet lesz, A5-ös oldalon huszon valamennyi oldal. Ez nagyobb, mint az Üvegterem írásom.)
Aztán eltelt az idő... Ebédelés... haza indulás. Kb hasonló időben ment a buszunk. Karoliné késett picit, utána viszont szinte egyből jött az enyém, így a 10 perc indulási különbségből csak pár perc lett.
Elköszöntünk... Fura érzés, hogy megszokom, hogy mellettem van, aztán elköszönünk és már nincs mellettem.....
A buszon telefonáltunk még :) Jó ez az ingyenes telefon :)
Amikor hazaértünk, hívtuk egymást. Majd este kicsit még beszéltünk lefekvés előtt.
Karolin régi laptopját elhoztam, hátha meg tudom javítani. Vasárnap szétszedtem, megnézegettem, aztán összeraktam. Meg neten keresgéltem. Azt találtam, hogy lehet, hogy javítható :) Remélhetőleg...

:)

Még ami eszembe jut...
- Vittünk grapefruitot (mindketten), meg vittem banánokat, Karolin meg hozott vörös multivitaminos Hohes-C -t :) :) :) (puszi érte) :) :)
- Vittem levelet (reggel rögtönöztem egy borítékot, a buszon megírtam és rajzoltam) :) Jó kis rajzocska lett :)
- Karkötő javítás... lesz...
- Elektronikás könyv és Jim Hohnberger szerelemről szóló könyve (köszi) :)
- Hazafelé a buszmegállóban elkezdett csöpögni az eső. Amikor már csak én voltam, jobban esett, jött a busz, amíg szálltak fel, a ház eresze alá beállva nem esett rám, csak amíg éppen szálltam fel és vártam, hogy feljussak (kb max 1 perc)... de így sem esett nagyon ...esernyőt nem volt kedvem elővenni ...de nem is áztam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése