2011. április 17., vasárnap

Egyszerűen hihetetlen

Épp most győzetett le alattam egy hatalmas sárkány. Hihetetlen, hogy Krisztus keresztáldozatában mekkora erő van. Az a bizonyos hatalmas sárkány kénytelen engedni az embernek. Elképesztő! Kívánom mindenkinek, hogy ezt megtapasztalja!
Az Avatar-ból csak annyit őriztem meg magamnak, hogy a nagyobb "sárkányt" is legyőzte a főszereplő, és utána irányította... azt a "sárkányt", ami a kisebb "sárkányoknak" is az ellensége volt. És az ellenség kénytelen engedi! Fura, hogy ez a kép valamit megértetett velem. Valahogy ez után felfedeztem a keresztáldozatban rejlő erőt, ami hatalmas fegyver a gonosz ellen! Azóta sorozatban győzök abban a dologban, amit már sok-sok éve próbálok legyőzni. Most este fáradt is voltam eléggé, és éreztem, hogy nem tudok megállni. Nem tudtam volna. De Krisztus áldozatának fegyvere által az a bizonyos sárkány, annak az igen erőtlen jó utáni vágynak, ami volt bennem, kénytelen volt engedni. Utána elgondoltam magamban azt, amit megdöbbenve gondolhatott magában: "nem sikerült elejtenem".
De ez csak egy újabb csata volt. Még sok csatát meg kell vívni. Magam nem tudok megállni. Egyedül az a fegyver ment meg, ami Krisztus keresztáldozatában rejlik.
Igazából ez az egész egy olyan jelentéktelennek tűnő dolog. Egyedül az a rendkívüli benne, hogy: ez alapból nem így szokott történni! De most egymás után rendszeresen máshogy történik! Ha a Biblia szerint gondolkodok, akkor ez olyan, mint ha egy New York méretű várost győztem volna le. De ne bízzak magamban! Ezt nem én cselekszem. Egyszerűen csak használtam a fegyvert, amit Jézus adott az emberek kezébe. E nélkül ugyan úgy elesnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése