2013. szeptember 2., hétfő

18. Lincsi találka :)

Most hétvégén (aug. 31. - szept. 1.) találkoztunk 18. alkalommal :)
Szombat reggel a Függetlenségi partban találkoztunk. (Karolinnak nem sikerült bérletet vennie reggel.) Onnan a Szüretbe mentünk. Késett az igehirdető, mert balesetek voltak arrafelé, meg útépítés. Utána cserkészes vezetőségi megbeszélés következett. Ebédeltünk, odakint bográcsban volt melegítve. Finom volt. Hosszú volt a megbeszélés, de azért jó volt, főleg, hogy Karolinnal voltam :) Este tábortűz volt. Ott aludtunk. Reggel 6-7 között keltünk, reggeliztünk, 8 előtt pár perccel elindultunk. Busz, metró, villamos (asszem ilyen sorrendben, de nem biztos). Tehát vasárnap reggel oda értünk az ifi tábor kiértékelő megbeszélésre. Még nem volt ott senki. De aztán kezdtek jönni a többiek. Karolin elment bérletet venni, most sikerült Neki :)
Most ez a megbeszélés nem volt olyan hosszú, csak kb 3 és fél óra volt összesen. Utána pláza, telefon nézegetés :) Először Telenor a földszinten (ott alig volt telefon), aztán felmentünk a 2. szintre, ott volt egy információs pult (néhány helyen hibás volt a karakterkódolás... utf8-as karakterkódolás volt megjelenítve nem utf8-as kódolásban), ott néztük, hogy a legfelső szinten van a Vodafone, a 2.-on meg a T-mobile. (minden szolgáltató más szinten). Így aztán a Vodafonhoz mentünk fentre, aztán a 2.-ra a T-mobile-hoz. A T-mobile-nál volt a legtöbb teló, és itt megtaláltuk azt is, amit kerestünk.
Még a plázába menés előtt Karolin kitalálta, hogy főzhetnénk együtt valamit :) Így aztán a telefonnézegetés után a Spárban (legalsó szinten volt) vásároltunk hozzávalókat. Tésztasalátát terveztünk készíteni. Tészta (Gyermelyi, tojás nélküli), tejföl (csak 20%-os volt, így végül egy Bakony tejfölt vettünk, kis dobozosat - a Budget és hasonlók túl olcsók voltak), lila hagyma, só. (7 száz valamennyi Ft-ból jött ki) Lassú votl a pénztár, mert valami visszáruzás volt, és nehezen kerítettek kulcsot hozzá.
Eszembe jutott, ami az ifi táborban volt a férfi-nő témáról szóló előadáson: kocsi vásárlásnál az számít a férfinak, hogy mi van benne, milyen a motor, stb, a nőnek meg az, hogy "piros" legyen :) Ahogy a telefonokat nézegettük, kb ehhez hasonlóan viselkedtünk :D Ez a teló jó, mert 2 magos, jó a felbontása, stb; de ez meg le van kerekítve, és stb :) :) (amúgy fura, mert mintha az Y300-ban kevesebb lenne a RAM, mint a Galaxy Fame-ben, pedig ahogy neten néztem, pont az ellenkezőjére számítottam)
Kicsit elfáradtunk asszem. Én legalábbis éreztem, hogy amikor kiértünk a plázából, és leültünk egy padra, hogy kezd felkavarni az a sok minden, mászkálás, város zaja, lassú a pénztár, stb.. De jó volt egy pár percre leülni :)
Aztán sétáltunk. Átmentünk a hídon (szeles volt és zajos, nem túl barátságos..), ami messziről úgy nézett ki, hogy le van zárva, de közelebbről kiderült, hogy mégsem. Megérkeztünk a kolihoz. Karolin "beköltözött" - úgy kell érteni, hogy elfoglalta a helyét, megkapta a kulcsot, stb., de a sok többi holmit később viszi majd csak be.
Alul a wc be volt zárva. De a konyha kulcsa jó oda :D (remélem, nem árultam el nagy titkot :) ) Aztán kiderült, hogy azért van bezárva, mert baj van vele, így persze nem éltünk a kinyitható ajtó lehetőségével, hanem a fentit használtuk :)
Elkezdtünk főzőcskézni :) Lila hagyma aprítás, tészta főzés :) Vizsgáltuk a tésztát, hogy megfőtt-e :) :D
Aztán végülis egész jó lett, nekem legalábbis ízlett :) Az elején csak a fél hagymát tettük bele, később aztán többet.. Meg volt az első közös főzésünk :)
Mondjuk lehet, hogy ételízesítővel még jobb lett volna, meg egy kicsit több tejföllel, meg néhány szem olíva bogyóval :) De jó volt így is, jó élmény volt :) A maradékot elraktuk egy edénybe és ott hagytuk a hűtőben.
Érdekes, hogy kicsit kevésnek tűnt mennyiségileg (a lábosban), aztán végül maradt egy adag - nehéz megítélni egy nagy lábosban, hogy "mennyi is az annyi" :)
Utána kimentünk a kertbe :) Oda adtam Karolinnak, amiket hoztam :) HDD ház, nyaralásos fotós + tábori hanganyagos DVD, szülinapi meglepi :) Megkért, hogy én olvassam fel :) Azt hiszem, kicsit zavarban lehettünk utána, mert csak mosolyogtunk össze vissza :)
Maci... :) Mondott olyanokat, amiknek örültem :) (nem írom le) :)
Aztán készülődni kellett, ha haza akartunk érni - így is maradtam pluszba 1 órát, mint amit az elején terveztem... de jó volt így :) :)
Séta, metró, másik metró, Encsivel összefutottunk - utána beszéltük, hogy milyen kicsi esély van arra, hogy így össze fussunk vele :) Aztán vonatjegy vásárlás (Karolin azt gondolta, hogy már elnyelt a föld, mert eltartott egy ideig :) ), vonatra felszálltunk. Karolin eljött Kelenföldig :) :) (puszi érte) :)
(volt sok maci és puszi) :) Aztán elköszöntünk, leszállt, leszálltam én is, még maci és puszi :) Vissza szálltam, aztán elindult a vonat.
Olyan kb 9-10 körül érkeztünk haza. Most én előbb haza értem, kb fél órával.
Remélem, jól sikerült Karolin 5 oldalas nyári feladata, ami igazából 10 oldalas lett. (este elküldte)

:)

Folyt. köv. legközelebb... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése