2013. szeptember 9., hétfő

19. Lincsi találka :) "szeretlek"

Tegnap (2013.09.08. vasárnap) találkoztunk 19. alkalommal :) Most megint nálunk voltunk :)
Először mondtuk ki, hogy "szeretlek" :) (+ az előző talin a versben írtam Neki, és azt felolvastam akkor)
Reggel 9:23 körül találkoztunk. Kimentem elé a vonathoz. De még ezt megelőzően, 8 óra környékén bementem az itteni közeli virágboltba, és vettem egy piros rózsát, meg rá egy csíptethetős pillangót :) Ezzel fogadtam a vonatnál Napsugaramat :)
Sétáltunk egy nagyot. Nem gondoltam, hogy ennyit fogunk menni. Elfáradtunk kicsit... Voltunk a Püspök-erdőben, láttuk az új kalandparkot, elmentünk egy geoláda irányába, de eléggé bozótos volt, és nem akartuk most kullancsoknak kitenni magunkat. (valami bolondgomba vagy micsoda tábla környékén van a láda.. már nem tudom mi volt pontosan, de tuti felismerjük :) ) Visszafelé csak később ment busz. (Nem tetszik az új buszközlekedés Győrben!) De végülis olyan hamar eltelt az az idő, hogy majdnem le is késtük :D Ültünk a padon, ránéztem az órámra, hogy mennyi időnk lehet még, és kb 2-3 percünk volt :) Ott a padon kaptam Karolintól egy kis kártyát, amit Ő készített. Egy nagyon kedves, aranyos kis kártya, kedves szöveggel :) Nagyon örültem neki :)
Volt sok maci :) (előtte is, utána is, közben is) :)
Busszal haza jöttünk hozzánk. Néztünk fényképeket (nagyrészt kiskoriakat) :) Beszélgettünk, ebédeltünk. Megismerte a Bátyámat :) Bátyám kibontotta a hűtőt (be volt fagyva, bent voltak a jégkrémek - egyet elfelezve ettünk Karolinnal). Mutattam Neki a plüss állataim (főleg Vukkot :) ), meg hogy miket újítgattam fel a lakásban, meg nem is tudom miket még :)
Kicsit eléggé elfáradtunk azt hiszem. Legközelebb egy lazulós nap lesz betervezve :) (bocs a kicsit hosszú sétáért)
A flottával kapcsolatban sms nem jött még. De talán hétfőn...
A végén az állomáson a padon ülve neki adtam a vizemet, mert itthon elfelejtettünk tölteni. Meg hoztam kis sültkrumpli formájú chipset, amit a koliban ettünk még régebben. Megfeleztük :)
Aztán jött a vonat, felszálltunk, próbáltunk jó helyet keresni (végig mentünk egy csomó kocsin), de nem nagyon akadt, így egy helyen megálltunk, elköszöntünk (hosszasan) :) , leszálltam, aztán elment a vonat...
Azt hiszem, elég jóban vagyunk :) Szeretném, hogy örökké kitartsunk egymás mellett - ha Isten is úgy akarja :) (remélem, úgy akarja) :)
Remélem, fogom tudni mindig szeretni Őt!
Remélem, Isten segít nekünk kitartani egymás mellett - ebben a zűrös, fájdalmakkal zsúfolt földi életben.
Szóval szeretem Karolint! :) Persze még nem ismerjük teljesen egymást, de szeretem, és akarom szeretni :)
Remélem, meg tudjuk majd oldani a később felmerülő problémákat. És remélem, Isten megtart minket, és vigyáz Napsugaramra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése