2013. szeptember 2., hétfő

Napsugaram születésnapjára

Szabó Csongor: Napsugaram születésnapjára

Erdőt, mezőt, rétet járva,
Hegyen, völgyön szépet várva,
Ím egyszer csak megcsillan,
Egy fénysugár megvillan.

Közelebbről megtekintve,
E ragyogó Kincset észrevéve,
Egy Virág szirmai bontakoznak,
Melyek szivárványszínbe borulnak.

E mező Virága páratlan,
Hozzá hasonlót még nem láttam,
Nincs még egy ily Tünemény,
Ragyog, mint a csillagfény.

Nézd, egy felhő előbukkan,
S e Virág érdeklődése fellobban;
Modellezi percek alatt,
Mi várható e nap alatt.

Puha szirmai, mint a bársony,
Édes nektárja köré paplant fon;
Levelein üde harmat,
Kedvessége elragadtat.

Nekem adta kedvességét,
Neki adtam szívem felét;
Ő lett az én Napsugaram,
Átölelem Őt szorosan.

Istentől kérem, hogy megadja,
Köteleinket összetartsa;
Mert érzem szívem húrjain:
Szeretlek Karolin!

Boldog 24. születésnapot! :)

2013.09.02. (elötte való napokban-hetekben írtam, többször elővéve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése