2013. szeptember 23., hétfő

21. Lincsi találka :)

Most hétvégén volt a 21. találkozásunk :) (2013.09.21-22 szombat-vasárnap)
Megint nálunk volt, ez volt a 3. alkalom. Most több napra, először volt több napra :) :)

A vonat (nemzetközi gyors) nem jött (több mint 120 perces késés volt kiírva), ezért railjettel jött.
Vártam a vasútállomáson. A railjet kicsit később jött, a kinézett buszt nem értük el, de azért oda mentünk, hátha késik. De nem késett, tehát nem értük el, ezért mentünk az autóbusz pályaudvarra, megkeresni honnan indul a másik busz. Nem volt egyszerű. Többen mondták, hogy a városházához menjünk, de ott persze az a busz nem állt volna meg. Az információnál megmondták, hogy a 23-mas vidéki busz megállójához kell menni. De persze onnan nem a 34-es busz, hanem a 32-es ment. A 34-es busz a 27-es vidéki buszmegállóból indult. Teljesen kézenfekvő, nem? :D Szóval kicsit keresgélni kellett, de meglett.

Buszoztunk, gyüliben voltunk. Voltak újabb emberek, akikkel előző alkalommal még nem találkozott. Attiláék is ott voltak.
Bent voltunk a felnőtteknél, mert elvileg fiatalok nem nagyon voltak (nem néztünk ki, hogy ott vannak-e, de utána is csak párat láttam közülük, tehát alig voltak).
Utána szerettem volna venni könyvet (Missziós pilóta), de zárva volt a szekrény, a könyves emberke pedig nem volt itt, így majd máskor...
Igehirdetés után haza mentünk, tudtunk kocsival menni, haza vitt valaki :)
Otthon beszélgetés, ebédelés (bátyám is ott volt), kutyázás a tavak felé, olvasás :)
Karolintól kaptam almákat :)
Aztán szerszámok, legó, játékvasút nézegetés, vacsi, szivárványkodás, alvás.

Másnap reggeli (volt 3 féle szőlő), kutyázás (közben vásárlás a Lidl-ben - Karolin kint maradt Dynával őrizni őt :) ), ebédelés (csináltunk közösen sült krumplit), aztán itthon megint olvasgatás (folytattuk a tegnapit - Értelem Jellem Egyéniség), pihentünk :) :) Aztán lassan indulni kellett. (Maradék szőlőből, amennyi belefért a műanyag dobozba, odaadtam Neki.) Előtte valamikor még megtörtük a mogyorót és elfeleztük, amit a gyülinél találtunk, és ezt vittem magammal. Az állomáson vártuk a kijelzőnél, hogy mikor írják ki, hogy melyik vágányról megy a vonat. Bemondták a hangosbemondóban, aztán elindult a tömeg. Mentünk mi is. Felszálltunk. Mogyorót elfogyasztottuk. Búcsúzkodtunk... kb 3 perccel indulás előtt mentem leszállni, de sokan jöttek fel még akkor is, és rám csukódott a vonatajtó :D De nem fájt, meg végülis nem csukott oda. Kinyitottam, gyors ölelés és puszi, és leszálltam. Aztán elment a vonat...
Otthon este még kicsit telefonáltunk, kb 10 percet, amikor haza Karolin ért.
Legközelebb majd sötétedés előtt kéne haza érnie... most már hamarabb sötétedik...

Karolin itt ír erről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése