2013. szeptember 16., hétfő

20. Lincsi találka :)

Most hétvégén volt a 20. találkozónk :) - 2013.09.14-15 (szo-v)

Szombat reggel esett az eső.
Ott voltunk. Ott ebédeltünk. Haza mentünk. Hűvös volt. Pihentünk. Aludtunk :)
Kb estefelé fél 8 körül éledeztünk :) Vacsoráztunk. Aludtunk.
Laza nap volt :)

Kicsit olvastunk a Spielhózniból. Elgondolkodtunk a határokon...

Vasárnap volt tételsor keresés, papírvágás (Üvegterem - prototípus minta készítés), pakolászás, rövid Bibliázás, patkány (bele bújt mindenhova), ebédelés, kocsival a buszhoz. Ugyan onnan ment a buszunk és ugyan akkor :) :) Az enyém kb 2 perccel előbb, az övé kb 3 perccel később. (csak úgy tippre, pontosan nem emlékszem; de az enyémre, mire felszálltak és elindult, eltelt több perc is... így láttam az ő buszát jönni is a körforgalomban, miután elindult az én buszom)
Hazafelé Komáromban volt még időm a vonatig, kimentem a Duna-partra, leültem, szájharmonikáztam. Karolin felhívott (haza ért) :) :) Játszottam neki :)
Aztán én is haza értem. Felhívtam. Este beszéltünk még egy kicsit.

Majd még lehet írok bővebben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése