2014. május 26., hétfő

53. Karolin találka, Dorog (2014. május 24-25)

Megvolt az 53. találkánk :) (Dorog, 2014. május 24-25, szo-v.)

Reggel érkeztem. Még a buszon az út vége felé elkezdtünk beszélgetni. Sétáltunk a gyülibe kettesben.
A szivárvány volt a téma, mint jelkép. (Másnap itt Győrben eső után szivárvány volt :) )
Utána haza jöttünk kocsival. (kicsit szeles volt az idő úgy emlékszem)
Ebédeltünk. Ott volt az egész család (legalábbis estefelére már az egész).
Picit voltunk kint a kertben is a hintaágyon, beszélgettünk. Jó volt megint kettesben ott beszélgetni - legutóbb sok-sok hónapja voltunk ott. Este volt vacsi.
Olvastunk Kis Zarándokot :) (asszem kb 3 részt)
Kaptam egy csomó mindent (születésnap alkalmából) :) Hú, el lettem halmozva, úgy éreztem :) (még  a héten kaptam egy levelet; most hétvégén pedig: egy példányt Karolin diplomamunkájából - az én nevem is meg van említve a köszönetnyilvánításban :) :) ❤ Kaptam egy kis piros füzetet ❤ :) :) Kaptam 2 egybetartozó személyes dolgot :) :) ❤ Volt megint vörös multivitaminos Hohes-C) De legfőképpen a legjobb az volt, hogy ott volt velem Karolinom, és éreztem hogy szeret :) Olyan nagy ajándék Ő ❤ Egyszerűen csak lett és van, néha nehéz felfogni. Szeretnék nagyon vigyázni Rá és megadni Neki mindent, amit tudok. Szeretném Őt jól szeretni. Volt egy olyan gondolatom, hogy sokkal értékesebb Ő, mint az a vezérlő kütyü, amit fejlesztgetek - ez azok után, hogy az utóbbi pát héten szinte mindig ezzel a kütyüvel foglalkoztam és teljesen lekötötte szinte a gondolataim... De összehasonlíthatatlannak tűnt ez a dolog azzal szemben, amikor Karolin velem volt.
Remélem, sohasem fogom összekeverni Őt a munkával vagy egyéb dolgokkal.
Este időben lefeküdtünk :) (Köszi Kiki) :) :) :) Jól aludtunk, reggel olvastunk BOK-t, aztán reggeli, aztán munkálkodás. Elvittem a vezérlőmet és próbáltam debugolni hogy hogyan lehetne stabilabbá tenni.
Aztán eltelt az idő... Ebéd... Aztán kocsival kimentünk a buszmegállóba. Ott még volt kb 10 percünk, beszélgettünk, elköszöntünk. Amíg még Karolin hazafelé sétált, telefonáltunk. Jött egy zivatar, de Karolin időben hazaért és közben tetszett neki a látvány :) Csak utána kezdett el esni. Este még picit beszéltünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése