2014. május 19., hétfő

Állatkák, növények

Tegnap:
Láttam egy szegény halacskát kidobva a tó partjára. Ott fuldoklott. Nem nagyon mozgott már, de néha próbált levegőt venni. Nem tudtam ott hagyni, bedobtam a vízbe. Remélem, életben maradt.
Aztán láttam egy termetes gilisztát a járdán mászni, de rossz irányba haladt - az úttest felé. Gondoltam: nem lesz ez így jó... Útbaigazítottam.

Ma reggel egy bogarat láttam a járdán a hátára fordulva kapálózva... Szegénykét visszafordítottam, így tovább tudott mászkálni.

Szegény kis állatkák olyan szerencsétlenek tudnak lenni.
Meg a növények is... Ellepik őket a kártevők. Tegnap elrendeztem a növényeimet. Ha csak úgy magára hagyná az ember, még ha öntözgetné is, időnként és rendszeresen gondozni kell őket, hogy megmaradjanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése