2014. január 13., hétfő

34. Karolin találka :)

Megvolt a 34. találkozónk :) 2014.01.11-12 (szombat-vasárnap)

Reggel mentem, voltunk gyüliben, nem maradtunk ebédre, mert úgy volt, hogy csak egy napig leszek, haza mentünk enni. Rakott krumpli :) Próbáltam belesűríteni a dolgokat kb 1 órába... de aztán mégiscsak maradtam. Kipróbáltuk, mennyire tud Karolin tanulni, ha én is ott vagyok. Egyszer már csináltuk, végülis akkor jól működött. Úgy érzem, most is ment. Én addig a könyvemet írtam tovább.
Aztán vacsi és alvás...
Másnap reggel beszélgetés :) ...végülis mégsem olvastunk könyvet ;)
Aztán reggeli, és tanulás, én meg megvarrtam Karolin táskáját, mert elszakadt :) ...aztán folytattam a könyvemet. Aztán ebéd.
Jó volt újra együtt lenni, már kb 10 napja távol voltunk.
Aztán busszal haza mentem, most egybe átszállás nélkül. Ott is írtam kicsit, de csak keveset.

Volt 3 -cser="" -f="-flakont=" ...meg="" :-bogy="" flakonunk="" fr="" gy="" is="" kaptam="" kupakot="" l="" literes="" lt="" megint="" mindkett="" nak="" nk="" nknek="" ny="" nyt="" nyvizet="" ol="" olyan="" p="" s="" sv="" t="" ugyan="" va="" van="" vittem=""
(ó, mentéskor a blog elrontotta ezt a részt :( ...most nem is tudom már pontosan mit írtam ide... majd javítom)

 Most meg vizsgázik Napsugaram, remélem jól sikerül...
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése