2014. január 27., hétfő

36. Karolin találka :)

Most volt a 36. találkánk, megint nálunk :) (2014.01.24-26)
Munka után mentem elé a városba. Volt még idő. Telefonon beszélgettünk. Vettem buszjegyeket, aztán 3 kiflit és egy zsömlét, mert éhes voltam. Egy kiflit meghagytam Neki. (végül nem fogyott el, de vasárnap délután elvitte magával)
18:26 körül ért be a vonata. Hideg volt. Haza mentünk.
Ettünk. Szivárványkodtunk. Aludtunk.

Szombaton közösen keztük a napot reggeli áhítat olvasással (3 db, mindegyik a pénzről szólt), aztán imádkoztunk. Dynát levittük, ettünk (már nem emlékszem milyen sorrendben), elindultunk. "Keresztapu" volt a fiatalokkal a gyüliben. Novellát olvasott, érdekes volt. Igehirdetés után hazamentünk, ettünk, pihentünk, Dynáztunk (nem tudom milyen sorrendben).
Valamikor olvastunk is, a Végh Józsis könyv végére értünk. Mi legyen a következő könyv? :)
Olvasás közben beszélgettünk - felhozott jó témákat a könyv.
Meg beszélgettünk a munkahelykérdésről is.
Próbáltunk időben lefeküdni, egész jól sikerült. Bár fél órával előbb is lehetett volna, de jó volt így :) Kell a beszélgetés is :)
Volt este szivárvány is. Meg ettünk gesztenyepürét :) Meg mangót :)
(nem teljesen jó sorrendben írtam a dolgokat)

Másnap (vasárnap) sokáig aludtunk. Ettünk, Dynát levittük, aztán mentünk boltba :) :) :) Aztán kicsit eltelt az idő, és nem a tervezett vonathoz mentünk, hanem az 1 órával későbbihez. Karolin kapott Anyától festett üvegpohárkát, meg egy felső ruhát :)
A vonaton elköszöntünk. Elvitte a vonat :'( :)
Hazafelé vettem szívószálat :) :)
Este még beszélgettünk telefonon.

Azt hiszem, elmúlt a szemölcsöm. Ez az ecetes-citromhéjas módszer elég komoly! Már gyógyul a helye :) Remélem, nem jön vissza :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése