2014. január 29., szerda

Termelés

Ma reggel döntésre jutottam: termeléssel akarok foglalkozni.
Mindig újra és újra visszajön az a gondolat, hogy de jó lenne, ha lenne földem, szeretnék ültetni, növényeket termeszteni. A FLAG teszt (ez egy karrier teszt) is azt hozta ki eredményül, hogy SCPI: botanikus, szabó, gazdálkodó, történész, kertész, kutató, élsportoló (egyéni sportág). Tehát akkor gazdálkodó leszek :)
A programozásnak mindig volt egy olyan része, ami nehéz volt számomra és kimerített. Megyeget a programozás és jó dolog, de bizonyos része kifáraszt. Lehet, hogy nem a programozás, ami a legjobban passzol hozzám tevékenységként. A gazdálkodás viszont nagyon vonz. Nagy kedvem lenne hozzá. Itthon is mostanában mindenféle növényeket ültetgetek :)
Tegnap nem volt jó kedvem. Gondolkoztam rajta, mit csinálnék, mivel foglalkoznék, miből tudnék megélni... de nagyon negatívan láttam a dolgokat... egyik munkahelyhez sincs kedvem, drágák a házak, drága az albérlet, sok az ismeretlen, fogalmam nincs, mi lenne jó. Egészen depis hangulatom volt már. Aztán amikor haza értem este, fogadott egy Sieberz-es kis katalógus, ami postán jött. Még régen feliratkoztam erre, és azóta küldözgetik évente párszor. Olyasmivel foglalkoznak, hogy mindenféle növénypalántákat árulnak (virágok, zöldségek, gyümölcsfák, stb). A nagy kilátástalanság érzés után azt éreztem, hogy: na, ehhez lenne kedvem!
Napsugaram jövője Budapest környékéhez kötődik, és én szeretnék Vele maradni és megadni azt is Neki, hogy azt végezhesse, amit szeret. Így akkor a közeljövőben változások lesznek az életemben. Ez magával hozza a munkaváltoztatást is. Ráadásul ugyan azt nem végezhetem egy ideig, amit eddig. Itt az alkalom akkor, hogy egy nagyot váltsak és egy 180 fokos fordulattal programozóból gazdálkodóvá váljak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése