2014. január 20., hétfő

35. Karolin találkozó :)

Most hétvégén volt a 35. találkozónk, nálunk :) (2014.01.18-19)
Reggel mentem, másnap picivel dél után indultam haza.
Voltunk gyüliben, jó igehirdetés volt (jó volt a téma), utána nem maradtunk ott, hanem haza mentünk enni.
Picit pihentünk, beszélgettünk, olvastunk.
Aztán ismét volt tanulás, addig szivárványkodtam meg írtam tovább a történetemet.
Este még volt egy kis beszélgetés :)
Reggel ismét volt beszélgetés és olvastunk megint :) Már csak 1 fejezet van hátra a kis könyvből.
Kicsit későn kezdtük a napot... Megint tanulás volt. Volt egy kis séta a kertben :)
Karolin régi laptopját még mindig nem vittem haza, mert nem volt meg a tápja. Hú, tényleg, a K660i telefont is meg kéne keresni majd...
Kocsival kimentünk a buszhoz, elköszöntünk, haza jöttem. Haza érkezéskor felhívtam. Aztán este beszélgettünk még.
Alakulhat az elképzelés a közeljövővel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése