2014. január 27., hétfő

Ecetes-citromhéjas szemölcs eltüntetés

Azt hiszem, használt az ecetes-citromhéjas módszer. Már próbáltam több mindent, még a vérehulló fecskefüvet is majdnem egy hétig (csak kevés volt belőle), de nem tüntették el. Kipróbáltam ezt az ecetes-citromhéjas dolgot:
Citromhéjat aprócska kockákra kell vágni és beáztatni ecetbe (több óráig vagy kb egy napig). Aztán a szemölcsre ragtapaszozni egy kis kockát a fehér részével a bőr felé fordítva. Jó előtte még egy ragtapaszt a bőrre ragasztani, aminek a közepén kis lyukat vágunk, hogy csak a szemölccsel érintkezzen az ecetbe áztatott citromhéj. Óvatosan a dologgal, mert marja a bőrt! Kb 3 napig folyamatosan rajta hagytam, éjjel-nappal, de persze közben cserélgettem, kb naponta vagy félnaponta. (lehet, hogy kevesebb ideig is elég, mert már a környékét is kezdte marni) Felpuhítja a bőrt, lehámlik, nem is fáj, de miután lejött a felső bőrréteg és az érzékenyebb bőrréteggel érintkezett, akkor már csípte és fájt kicsit. A szemölcsig teljesen lejött a bőrréteg. (letépkedtem róla, amik lejöttek) Aztán még egy kis fecskefű nedvvel bekentem. Akkor még nem tűnt úgy, hogy elmulasztja, de elkezdett feketedni, aztán púposodni, és néhány nap múlva lejött. Letépkedtem róla a darabkákat és egy pici "kráter" maradt a helyén. Azóta már kezd gyógyulgatni :) Remélem, nem jön vissza :)
Szóval úgy tűnik, ez egy intenzív módszer, aminek van eredménye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése