2010. december 30., csütörtök

Écs :)

Voltam Écsen :) 10:55-kor indult a vonat. Az első megálló Nyúl volt, a második pedig már Écs. Kb 11:14 körül ért Écsre. A jobb oldalon szálltam le. Amikor már leszálltam, utánam szólt a kalaúz, hogy el ment-e az eszem, mert a másik oldalon van a leszálló hely. Hát, nekem nem tűnt fel a bal oldalon az épület, valamiért nem vettem észre. Nem volt egyébként valami nagy épület. Bár igaz, hogy a gondolataim is máshol jártak. Na mindegy, így volt, majd máskor jobban figyelek :)
Egész szimpatikus település. A vonat közlekedés nem túl jó, mert kicsit odébb van a településhez képest, gyalogolni kell még egy úton kb 1 km-t, ahol még járda se nagyon van. Ezután a googlemap-ra hagyatkozva mentem tovább felfedezni a falut :) Egy darabig megyek, átlagos utcák házakkal.. aztán néhány utca után megszüntek a házak és a természetben találtam magam. A hegy felé akartam menni, úgy is volt. Egész jó kis hely. Olyan érzés volt, mint amikor túrázunk. Földút, két oldalt fű és fák. Mentem egy ideig. Megálltam. Csend volt. Nem hallottam semmit, egyedül a szívdobogásom :) Hú, de jó.... régen hallottam a semmit. A városban szinte állandóan van valami hang. Most meg úgy éreztem magam, mint valami vákumban. Jó érzés volt.
Tanultam valamit: nem ajánlatos teljesen a googlemap-ra hagyatkozni ;) Sokáig úgy tűnt, képben vagyok, hogy hol vagyok - és szerintem így is volt. Aztán amikor már eljött az idő, hogy visszaforduljak, hogy elérjem visszafelé a vonatot, azt gondoltam, nem ugyan azon az úton megyek vissza, és így talán még rövidebb is lesz, meg több mindent látok. Hát, mentem.. Aztán egy idő után valami nem úgy volt, ahogy kellett volna. Nem találtam az utat, aminek ott kellett volna lenie.. Mentem valamerre, amerre gondoltam, hátha jó irány lesz. Kicsit hosszú volt az az út.... :) Már sejtettem, hogy visszafelé nem vonattal fogok menni. Aztán nem is tudtam, merrefelé járhatok. Találtam utca nevet kiírva. Most előszőr hasznát vettem az iránytűnek, amit a kis hátizsákomon hordok. A googlemappal egyeztetve rájöttem hol vagyok, merre járok. Kicsit arrébb volt, mint gondoltam.. Nem csak kicsit, még a kicsitnél is kicsit arrébb :) De az irány jó, csak hosszú az út még a vasútállomásig, és kb maradt 20 percem. Nem baj, valami lesz majd. Kis idő múlva már voltak házak, volt több út is, és találtam buszmegállót, meg térképet is. Busz kb 10-15 perc múlva lesz, a vonathoz meg lenne kb 5 percem. Megsaccolva kb legalább 20 perc kellett volna, hogy kiérjek oda. A jegyet úgy vettem, hogy visszafelé is megvettem.. hát, így 155 Ft elveszett, és a busz pedig 305 Ft volt. Nem baj, nem olyan vészes, higgadt maradtam, nem idegeskedtem :)
Miközben jöttem, néhány helyen ki volt írva, hogy: eladó. Neten megtaláltam ezeket. Van egy kisebb telek egy kissebb házzal 4M Ft-ért. Meg van egy 9000 nm-es telek is közepes méretű házzal, ami 12M Ft. Hmmmmm :) Telek, ami hatalmas, erdő, domb... Jó levegő... Ha lenne ennyi pénzem... :) Nem feltétlen ez.... de valami hasonló.. csak még nagyobb telekkel... mondjuk 10 hektár :) Úgy, hogy szomszéd házak esetleg csak messze legyenek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése