2010. december 30., csütörtök

Estefelé

Azóta este lett.. Hamar sötétedik. Jó tudni, hogy most már hosszabbodni fognak a nappalok.

Ma megcsináltam a konyhai beépített szekrény fiókját. Évek óta az a fa az egyik oldalon, ami tartotta, el volt törve, és nem tartotta rendesen. Most már jó :) A töréssel nem tudtam mit kezdeni (nem volt itthon olyan, amivel lehetett volna segíteni rajta), de felcseréltem a két oldali fa akármit (így a törött felület került felülre), és az egyiket kicsit arrébb tettem (fúrtam neki 2 lyukat), mert távol volt; és így már teljesen megfelelő lett.

Néha, amikor feljövök a facebookra vagy az iwiwre, elém kerülnek olyanok, akik a profilképükön egymást "nyalják-falják" (csókolóznak). Nem tudom, de mostanában kicsit rosszul vagyok az ilyesmitől. Kicsit azért én ezt intimebb dolognak tartom, minthogy ország-világnak mutogatni kéne. Persze biztos nagyon oda vannak egymásért, de ezt valahogy másképpen kéne kimutatni.. szvsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése