2010. december 27., hétfő

Semmi különös

Elmúlt a mai nap is. Holnap munka. De csak a holnapi nap, utána folytatódik a szabadság :) Ürességet érzek. Nem volt nagy szám a mai nap. Nem történt szinte semmi.. csak elmúlt. Hiányzik.... valami...... valaki.......... Nincs úgy kivel beszélgetni, társalogni.
Miért van ennyi muslica mostanában itt? Egész nap elő-elő bukkan 1-1, bele zümmögnek a fülembe, meg rám szállnak. :D Nem tudom mire jönnek. Annyira azért nem sok, csak zavaró. Nem lakásba valók. De majd biztosan kikopnak.
Próbálgattam ma a Canon fényképezőmet. Még régen raktam rá CHDK-t
( http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK ). Ezidáig nem is nagyon próbálgattam, mit tud ez a program. Egész jó kis dolog. Lehet vele állítani manuálisan a záridőt, távolságot, ISO-t úgy ahogy akarom. Tud RAW-ot menteni, meg van benne ez-az-amaz. Gondolom egy tükörreflexes gépet könnyebb kezelni, meg többet tud, de ez se rossz dolog. Pár éve bementem a Saturn-ba és megvettem a legolcsóbb Canon gépet. Nem bántam meg. Kár, hogy az akkuk már nem jók. Tegnap töltöttem őket, de nem sokat bírtak. Jó lenne, ha létezne valami AA elem méretű lithiumos akku. Vagy azon gondolkodtam, hogy alul úgyis van az állványoz csavarmenet. Lehetne valami nagyobb energiaforrást rárakni, és 3V-os fesz. stab. IC-vel meg rávezetni az elemek (akkuk) helyére. Mondjuk valami 4-6 vagy 8 elemet/akkut össze lehetne így kötni. Biztos tovább bírná :)
Majd kipróbálnám, hogyan lehet a (max) 64 másodperces záridővel villámokat fotózni - ez asszem nem mostanában lesz.
Fura, hogy most így blogot írok. De most ez van.
"Ha nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek."
Történt ma még egy olyan, hogy messengeren valami ismeretlen elkezdett írni nekem. Írta (angolul), hogy milyen nagy ...-i vannak, meg van webkamerája, meg ez-az... Hm... Kérdezett mindenféle "fura" dolgot.. írtam neki, hogy "no, thanx" :) Idéztem neki Példabeszédek 31:10-31 -et és az 1. és 32. Zsoltár 1-2 verseit, aztán boldog karácsonyt kívántam :) Pár órája megint írt, de töröltem a listámról.
Le kéne feküdni időben. Holnap megint feladatokkal teli nap lesz. De legalább történik majd valami.
Sokat vagyok gép előtt. Valamit máshogy kéne már csinálni. Fáj tőle a hátam.
El kéne költözni vidékre.. El valahova, ahol nincs semmi, csak fák, fű, hegyek.. Kár, hogy kell valami, amiből meg lehet élni.. De talán lehetne ott is programozni. Meg ott lenne a föld.. lehetne termelni. Ültetnék 1000 nm-en fokhagymát :D (Na jó, nem feltétlen ezt, de akár... nemtom... amit el lehet adni.)
Annyi gond van csak, hogy a körülmények nem annyira egyszerűek, hogy ez jelenleg megvalósítható lenne.
Nagyon telik az idő. Ez lesz itt a PONT.
Hát, akkor jön a szokásos zuhanyzás, fogmosás, kutya etetés, és a szundi-bundi. Aztán korán kelés.. már egész jól megy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése